تعمیرگاه تخصصی و مجاز تلویزیون ایکس ویژن در تهرانپارس

علل عمده خرابی تلویزیون ایکس ویژن
اکتبر 9, 2020
تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهرانپارس
دسامبر 21, 2020

تعمیرگاه تخصصی و مجاز تلویزیون ایکس ویژن در تهرانپارس

تعمیرگاه تخصصی و مجاز فدک در تهرانپارس

 مقدمه

از ساخته شدن تلویزیون نیم قرن میگذرد  واكثر ما خاطرات خوبی با اين دستگاه از کودکی تا به حال داریم ،تلويزيون ها از گذشته با حال سير طولانى را گذراندند و با پيشرفت علم و فناورى تكامل روز به روزى يافته اند ،اولین تلویزیون ایکس ویژن ساخته شده در دنیا سال ۱۸۸۴ میلادی در المان بوده و توسط یک شخص المانی بنام پاول نیپکو ساخته شده ،  و طى این سال ها پیشرفت چشم گیری داشته است حجم کمتر ،کیفیت بهتر،ضخامت کمتر و طول عمر بالاتر که باعث میشود هر لحظه طرفدارهای زیادی در دنیا پیدا کند از معروف ترین برند تلویزیون ایکس ویژن ها در دنیا میتوان به سونی ،سامسونگ،ال جی ،پاناسونیک،ایکس ویژن و …اشاره کرد اما ممکن هست هر کدوم از این برند ها دچار مشکل و خرابی بشن و هزینه های زیادی برای ما به همراه داشته باشند ،اما با توجه به وجود تعمیرگاه تخصصی و مجازى همچون فدک درتهرانپارس بهتر است دیگر نگران این مشکلات و خرابی های وارده به دستگاه خود  نباشید .تعميرگاه فدك در تهرانپارس امكان تعمير تلويزيون در محل را براى شما تهيه كرده است وفدك نيروهايى همچون  تكنسين هاى  با علم روز وتعميركارانى داراى تخصص  هست كه در كمترين بازه ى زمانى و كمترين هزينه بهترين نتيجه را از تعمير دستگاه خود به شما ارائه ميدهند  ،حال بنظر شما خرابی های وارده به تلویزیون ایکس ویژن ها به چه علت هایی میتواند  باشد؟در ادامه مقاله به برسی انها میپردازيم .

دلايل و نشانه هاى أنواع خرابى ها در تلويزيون چيست؟   

اول از همه به ابخوردگی ميپردازيم که بیشترین خرابی هارا بین برندهای تلویزیون ایکس ویژنی مانند سونی ،سامسونگ، ال جى، پاناسونیک و ایکس ویژن و… داشته و علت این خرابی ها بی توجهی به نوع استفاده از شیشه شورها و پاک کننده هاس که از فاصله نزدیک و به صورت مستقیم به تلویزیون ایکس ویژن ها زده میشود  و باعث سوختگی پنل تلویزیون ایکس ویژن میشود.

مواد شوینده به دلیل رسانا بودن باعث سوختگی مدار های فلت انتقال دهنده تصویر میشود.

چگونه متوجه ابخوردگی تلویزیون ایکس ویژن ها شوید؟

اگر بر روی ال سی دی  تلویزیون ایکس ویژن های خود خطوط های عمودی رنگی و یا نوار های سفید مشکی دیدید می توان گفت تلویزیون ایکس ویژن شما دچار ابخوردگی شده است تعمیرگاه تخصصی فدک در تهرانپارس برای این مشکل هم چاره دارد و شما میتوانید با تماس و مراجعه به تعمیرگاه تخصصی فدک در تهرانپارس مشکل ابخوردگی تلویزیون ایکس ویژن خود را رفع کنید.

ویروسی شدن تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون ایکس ویژن ها مانند دیگر وسایل الکتریکی دچار ویروسی شدن میشوند برای متوجه شدن ویروسی شدن دستگاه خود نشانه های مختلفی وجود دارد که رایج ترین انها  سیاه شدن تصویر دستگاه خود در زمان نمایش ميباشد و ويروسى شدن دستگاه ممكن است در كل تلويزيون اختلال إيجاد كند و در نهايت باعث از كار افتادن آن شود .

علت ویروسی شدن تلویزیون ایکس ویژن

رایج ترین نوع انتقال ویروس به ال سى دى ها و ال اى دى ها ى هوشمند مانند سونی ،سامسونگ ،ال جى، پاناسونیک ،ایکس ويژن و… وصل کردن فلش یا مموری ویروسی به تلویزیون ایکس ویژن است،و يا وصل كردن دستگاه هاى ويروسى به تلويزيون .

روش ویروس کشی تلویزیون ایکس ویژن ها

برای ویروس کشی تلویزیون ایکس ویژن ها روش های مختلفی وجود دارد که راحت ترین و رایج تربن ان نصب انتی ویروس مناسب به ال اى دى ها و ال سى دى ها است .

تعمیرگاه تخصصی فدک در تهرانپارس با کارشناسان مجرب و کاربلد به شما کمک میکنند تا مشکلات تلویزیون ایکس ویژن خود را به بهترین شکل در كمترين زمان حل کنید.

خاموش شدن تلويزيون  

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ایکس ویژن علت های بسیار زیادی دارد که رایج ترین ان خرابی مین برد تلویزیون ایکس ویژن است.

این اتفاق زمانی رخ میدهد که تلویزیون ایکس ویژن در زمان پخش به صورت ناگهانی خاموش میشود و تصویرسياه ميشود .

موثر ترین علت  در مورد خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ایکس ویژن فرسودگی قطعات مین برد تلویزیون ایکس ویژن است این اتفاق زمانی رخ میدهد که دستگاه شما مدت طولانی استفاده شده باشد .بهتر است زمان استفاده از تلويزيون را مديريت كنيد تا از مشكلات اينچنينى جلوگيرى به عمل آوريد .

رفع مشکل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ایکس ویژن

اولین اقدام برای رفع مشکل ،عیب یابی صحیح تلویزیون ایکس ویژن به دست متخصصين اين حوزه  می باشد ،تعميرگاه تخصصى فدك با تكنسين هاى حرفه اى ميتوانند به راحتى دستگاه شمارا عيب يابى كرده و آن را تعمير كنند.

خرابی  سی پی یو هم يكى ديگر از علت هايى است که باعث  خاموشی ناگهانی تلویزیون ایکس ویژن میشود،  که در اينصورت  باید سی پی يو تعويض يا تعمير گردد ،سى پى يو مهم ترين قطعه در تلويزيون به حساب ميرود و تعويض آن هزينه ى گزافى براى شما به همراه دارد البته اگر توسط تعميركاران حرفه اى اين كار انجام شود امكان دارد به جاى تعويض بشود آنرا تعمير كرد .

اين مشكلات احتمالى ممكن است در هر نوع برندى اعم از سونى،سامسونگ،ال جى،پاناسونيك ،ايكس ويژن و… در أنواع ال سى دى ها و ال اى دى ها و حتى تلويزيون هاى قديمى پيش بيايد و شما بايد هرچه زودتر نسبت به تعمير آن اقدامات لازم را به عمل آوريد .

تعمیرگاه تخصصی فدک در تهرانپارس برای راحت تر کردن کار شما عزيزان ودورماندن ازخطرات احتمالی برای حمل تلویزیون ایکس ویژن خود تکنسین های سیار و در محل دارد و خیال شما عزیزان اسوده دل باشد.

تعميرگاه مجاز و تخصصى  فدك در تهرانپارس

هنگامى كه دستگاه شما دچار خرابى و مشكل ميشود ،سريع ترين كار ممكن اين است كه از دستكارى آن به شدت پرهيز كنيد و سريعا آن را به تعميرگاه هاى معتبرى همچون فدك در تهرانپارس برسانيد ،اما به اين فكر كرده ايد كه هنگام جا به جايى تلويزيون خصوصا تلويزيون هاى جديد و ال سى دى ها و ال اى دى ها ممكن است چه مشكلاتى پيش بيايد ؟شكستگى پنل و صفحه نمايش و…جزو اين مشكلات حين جا به جايى است .و بهتر است شما به جاى بردن تلويزيون ها به تعميرگاه ،با يك تماس به مشاورين فدك از تعميركاران فدك در تهرانپارس بخواهيد براى تعمير به محل زندگى شما بيايند و پس از تعمير تلويزيون خود در هر برندى كه هست( سونى،سامسونگ،ال جى،پاناسونيك ،ايكس ويژن و…)ضمانتنامه ى بعد از تعمير را دريافت كنيد ،براى عيب يابى و گزارش خرابى ميتوانيد با مشاورين فدم در تهرانپارس تماس حاصل نماييد .  

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *