علل عمده خرابی تلویزیون ایکس ویژن

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵
مارس 25, 2020
تعمیرگاه تخصصی و مجاز تلویزیون ایکس ویژن در تهرانپارس
دسامبر 20, 2020

علل عمده خرابی تلویزیون ایکس ویژن

در تلویزیون های ایکس ویژن قطعاتی بکار رفته است که با تلویزیون های تولید ایران شباهت زیادی دارد. بنابراین، نوع اختلال در کارکرد طبیعی تلویزیون مشخص کننده قطعاتی می باشد که در هر مورد نیاز به بررسی دارند که در ادامه به مهمترین علل خرابی تلویزیون ایکس ویژن و علل احتمالی آن پرداخته میشود:

اولین  و مهمترین ایرادی که ممکن است تلویزیون های ایکس ویژن به آن مواجه شوند روشن نشدن می باشد که عمدتا این ایراد به پاور بر میگردد. که با توجه به میزان آسیب و یا فرسودگی ممکن است نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشند اما اگر ایراد به گونه ای است که تلویزیون از حالت استندبای خارج نمیشود و با ریموت، فشردن دکمه پاور و حتی کشیدن و مجددا اتصال دوشاخه به پریز برق مساله حل نمیشود، میتواند ناشی از ایراد در برد اصلی یا مین برد باشد. علاوه بر این  این ایراد در مین برد میتواند روشن و خاموش شدن های پی در پی را نیز در بر داشته باشد. که در ال ای دی (LED) و یا ال بی (LB) بیشتر دیده میشود. 

از دیگر ایرادات احتمالی میتواند قطع شدن تصویر باشد در حالی که صدا وجود دارد که در این حالت یک بخش کارخانه ای به نام ال ان(LN) ممکن است دچار ضعف باشد اما در حالتی بر عکس آن یعنی وقتی تصویر وجود دارد و صدا وجود ندارد معمولا دستگاه پاور دچار ایراد شده است.  علاوه بر این، ایراد در پاور میتواند منجر به تاخیر در روشن شدن تلویزیون نیز گردد. اما از دیگر ایرادات میتواند مربوط به تصویر باشد. به عنوان نمونه وجود نوار صورتی در صفحه تلویزیون میتواند ناشی از آسیب به لامپ تلویزیون باشد. اما وجود لکه بر روی تصویر نشانه فرسودگی دستگاه به دلیل کارکرد بالا می باشد.

شرکت تعمیرات تلویزیون فدک با سال ها تجربه در زمینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن افتخار خدمت رسانی به شما دارد. در صورت وجود ایراد در تلویزیون خود میتوانید با تماس به شماره 09191530595 خرابی را گزارش نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان در محل برای بررسی نقص حضور یابند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *