تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهرانپارس

تعمیرگاه تخصصی و مجاز تلویزیون ایکس ویژن در تهرانپارس
دسامبر 20, 2020
تعمیر تلویزیون در باغ فیض
دسامبر 30, 2020

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهرانپارس

تعمیرگاه تخصصی و مجاز فدک در نهرانپارس

تاریخچه تلویزیون های ایکس ویژن

تلویزیون های ایکس ویژن برای ارسال و دریافت عکسهای متحرک و مخابراتی از فاصله دور ساخته شدند این ابزارهای مخابراتی یا همون تلویزیون های ایکس ویژن به یونانی و لاتین است .تل معنای دور و ویزیون به معنای دیدن یا بینایی است .

تلویزیون های ایکس ویژن  ،در طی زمان های مختلف به دست چندین نفر اختراع شدند ،البته کسی که اختراع را کامل کرد ، جان لاجی برد بود. این وسیله جذاب در ژانویه ۱۹۲۵ تکمیل شد و توانست در عرض چند دهه در کل جهان ، محبوبیت خاصی پیدا کند و هم اکنون جزو گسترده ترین رسانه های جهان به حساب می آید. با گذشت سالیان سال تلویزیون های ایکس ویژن به ال سی دی ها و ال ای دی ها تبدیل شدند.تفاوت آنها در این که ال سی دی ها به نور پشت پنل اتکا میکند، تا پنل کریستال مایع روشن شود. اما ال ای دی ها از نور فلورسنت در پشت پنل استفاده می کند، و همينطورکیفیت ال ای دی ها نسبت به ال سى دی ها بالاتر است و مصرف انرژی ال ای دی ها نسبت به ال سی دی ها کمتر است .این تلویزیون های ایکس ویژنی ایکس ویژن جدید جزو وسایل هوشمند به حساب می آید، و تقریباً اکثر تولید کننده های برند های مختلف مثل سونی، سامسونگ، ال جی، پاناسونیک، ایکس ویژن و… در حال حاضرتلویزیون های ایکس ویژنی ایکس ویژن هوشمند تولید می کنند .در چند سال اخیر تلویزیون های ایکس ویژنی ایکس ویژن هوشمند با پیشرفت چشمگیری مواجه شده است.با پيشرفت فناورى ساخت آن ما  به راحتی قادر هستیم که تلویزیون های ایکس ویژن را به اینترنت متصل کنیم یا روی آنها بازی و نرم افزار نصب کنیم و به راحتی ویدیو تماشا کنیم و….،در حال حاضر هر چقدر زمان به جلوتر می‌رود پنل تلویزیون های ایکس ویژن باریک و حاشیه نمایشگر ها کوچک وتصویر انها بزرگتر می شود و شکل پایه آنها متفاوت تر از گذشته می‌شود و اینها باعث می‌شود تلویزیون های ایکس ویژن ظاهری زیباتر نسبت به گذشته داشته باشند. البته که تلویزیون های ایکس ویژنی ایکس ویژن غیر هوشمندو قدیمی همچنان مورد استفاده برخی مردم قرار دارند  و گاهی ممکن است به دلایلی همچون استفاده طولانی در طول ساليان زياد، آنها دچار  مشکلات  و خرابیهایی بشوند. البته این به آن معنا نیست كه تلویزیون های ایکس ویژنی ایکس ویژن جدید بدون خرابی و مشکل هستند. همه تلویزیون های ایکس ویژن در همه برندها مانند سونی، سامسونگ، ال جی، پاناسونیک، ایکس ویژن و… ممکن است به دلایل متعددی دچار  خرابی شود. تعمیرگاه مجاز و تخصصی فدک در نهرانپارس با دانش روز دنیا و علم فراوان راجع به خرابی های تلویزیون  و  تعمیر کردن آن ها امکان این را دارند که تلویزیون های ایکس ویژنی ایکس ویژن جدید و هوشمند و قدیمی و غیر هوشمند شمارا تعمیر کنند، و همچنین تعمیرگاه تخصصی فدک در نهرانپارس این امکان را دارد، تعمیر تلویزیون را در محل برای شما انجام دهد .تعمیرگاه فدک در نهرانپارس یکی از قدیمی ترین و معتبرترین تعمیرگاههای تلویزیون در ایران می باشد. برای اینکه دلایل و نشانه های خرابی و مشکلات تلویزیون های ایکس ویژن را بدانید مقاله زیر را از دست ندهید.

دلایل خرابی های تلویزیون چیست؟

همه دستگاه های الکترونیکی، به دلایل متعددی ممکن است است دچار خرابی بشود و  همین طور که میدانید تلویزیون های ایکس ویژن هم از این قاعده مستثنا نیستند. و بهتر است است قبل از از این اتفاق مراقبت هایی از آن‌ها صورت گیرد ،که از خسارت‌های زیانبار جلوگیری به عمل آید. تلویزیون  اعم از  قدیمی و جدید مانند ال سی دی ها و ال ای دی ها به دلایلی همچون خرابی مین برد ،سوختن  و آسیب دیدن پنل ،مشکل در بک لایت ،سوختن سی پی یو ، نوسانات برقی، مشکل در آی سی برد پاور، مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری وغیره  ممكن است، دچار مشکل شوند.

مین برد در تلویزیون های ایکس ویژن

مین بردها  پردازنده اصلی و حافظه مربوط به سیستم عامل تلویزیون های ایکس ویژن و برنامه های کارکرد سخت افزاری در تلویزیون های ایکس ویژن هستند

که المان های پردازش سیگنال و پردازنده اصلی در تلویزیون های ایکس ویژن روی آنها قرار میگیرد.

خرابی مین برد در تلویزیون نشانه‌های زیادی دارد از جمله:

زمانی که تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد، روشن و خاموش شدن خود به خود تلویزیون های ایکس ویژن، روشن نشدن تلویزیون،و…

عواملی که باعث خرابی مین برد میشوند عبارتند از از نوسانات برق :که با ایجاد مشکل در ولتاژ و تولید جریان برق در برد تغذیه عملکرد مین برد را دچار اشکال می کنند. برق گرفتگی آنتن‌ها :که این هم مربوط به ولتاژ می تواند باعث سوختگی تلویزیون شود.

بیش از اندازه استفاده کردن در تلویزیون های ایکس ویژن هم گاهی ممکن است ،موجب خرابی مین‌برد شود و باعث می‌شود تلویزیون بیش از اندازه داغ شود و همچنین استفاده زیاد از حد از تلویزیون های ایکس ویژن میتواند باعث شکسته شدن اتصالات در مدارو خرابی در سی پی یو شود، و عملکرد تلویزیون را مختل کند. برای تعمیر مین برد ها می‌توان از خدمات تعمیرگاه تلویزیون فدک در نهرانپارس استفاده نمایید. این مرکز تخصصی ترین مرکز جهت رفع مشکلات تلویزیون های ایکس ویژن  در انواع برندها مانند سونی، سامسونگ، ال جی، پاناسونیک، ایکس ویژن، و دیگر برندهای تلویزیون اعم از جدید و قدیمی در نهرانپارس می باشد .همچنین شما می توانید از مشاوره و راهنمایی مهندسان و متخصصان در زمینه تعمیرات تلویزیون و اصلاحات مشکلات به وجوود امده در آن بهره مند شوید.

نشانه هاى خراب شدن پنل تلويزيون چيست؟

پنل ها در تلویزیون جزو گران ترین و اصلی ترین قطعه شناخته می شوند آنها همان صفحه نمایش تلویزیون هستند و تعمیر و تعویض آن نیازمند نیروهای ماهر و با تخصص زیاد می باشد.

هنگامی که پنل تلویزیون آسیب میبیند ممکن است تلویزیون دارای صدا باشد ولی تصویر نداشته باشد و مورد دیگراین است که خط های عمودی روی صفحه نمایش به وجود میاید و این خط ها ممکن است از ضربه خوردگی پنل یا فلت های ارتباط دهنده باشد. نشانه دیگری که خراب شدن پنل را نشان میدهد این است که ممکن است قسمتی از تصویر صفحه نمایش تیره شود و این مشکل معمولاً از از خرابی بک لایت در پنل به وجود می آید، بک لایت ها همان  لامپهای صفحه نمایش است.   نشانه های دیگری همچون وجود نقطه سفید در تصویر و آب خوردگی تلویزیون و دوتا شدن تصویر هم خبر از خراب شدن پنل تلویزیون را درهر برند  اعم از سونی، سامسونگ، ال جی، پاناسونیک، ایکس ویژن و غیره  میدهند. هنگامی که پنل تلویزیون شما دچار خرابی شد به هیچ عنوان آن را دستکاری نکنید و مستقیماً به تعمیرکاران حرفه ای و با سابقه فدک در نهرانپارس مراجعه  نمایید.

تعمیرگاه  تلویزیون فدک در نهرانپارس

تعمیرگاه فدک در نهرانپارس با سابقه درخشان و پیشینه ای عالی خدماتی همچون تعمیر تلویزیون در منزل را برای مراجعین خود به عمل آورده است است و اگر شما قصد دارید دستگاه تلویزیون خود را  برای تعمیراز خانه خارج نکنید ،به دلیل مشکلات احتمالی می توانید از تکنسین ها و مهندسان فوق العاده با تخصص فدک  در نهرانپارس  تماس حاصل نمایید و تلويزيون هاى خود را اعم از قديمى و جديد ها مانند ال سى دى ها و ال اى دى ها در محل زندگى تعمير نماييد علاوه بر اينها تعميرگاه فدك در نهرانپارس داراى ضمانت نامه ى پس از تعمير براى مراجعين خود ميباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *