تعمیر بک لایت ال ای دی ایکس ویژن در منزل

تعمیر آبخوردگی پلاسمای پاناسونک در منزل
تعویض بک لایت ال سی دی ایکس ویژن در منزل
ژوئن 12, 2021
تعمیر آبخوردگی پلاسمای پاناسونک در منزل
تعمیر آبخوردگی پلاسمای پاناسونک در منزل
ژوئن 16, 2021

تعمیر بک لایت ال ای دی ایکس ویژن در منزل

تعمیر آبخوردگی پلاسمای پاناسونک در منزل

تعمیر بک لایت ال ای دی ایکس ویژن در منزل

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

از بزرگ‌ترین قسمت های زندگی هر بشری استفاده از دنیای دیجیتال در قرن ۲۱ هست. تلویزیون ها در زندگی افراد حرفای بسیار زیادی برای گفتن دارند .همچنین خانواده ها و حتی خردسالان روزانه اوقات فراغت خود را با تلویزیون ها طی می کنند. برنامه های سرگرم کننده و حتی آموزشی این روزها از رسانه های تلویزیونی پخش می شوند. پیشرفت بالای علم در بخش تلویزیون ها از دیگر دلایل محبوبیت این وسیله می باشد.اتصال راحت تلویزیون ها به انواع مرورگرها و شبکه های اینترنتی  ، قابلیت دسترسی و اتصال وهمچنین تماشای  انواع فیلم ها و برنامه ها در آن به صورت آنلاین موجب محبوبیت بیش از پیش تلویزیون ها گردیده است.

 

گاهی ممکن هست خرابی تلویزیون ها موجب کسالت و ناراحتی کاربر گردد، اگر چه امروزه تلویزیون ها در  شرکت های معتبر با برند های معتبری معرفی می گردند اما احتمال خرابی برند معتبر نیز خارج از تصور نیست. هم اکنون قصد داریم در این مقاله انواع خرابی های تلویزیون در مدل های ال ای دی، ال سی دی و پلاسما را شرح دهیم. بنابر این شما می توانید با تماس برقرار کردن با تعمیرگاه های مجاز و تخصصی در تهران و راهنمایی گرفتن از تعمیرکاران مجرب به راحتی و با هزینه های بسیار کم آنها را تعمیر نمایید.

 

خرابی های رایج تلویزیون

از دلایل پر تکراری که می توان برای خرابی دستگاه ها در بازار امروزی اشاره کرد ضربه خوردن های اتفاقی به علت بی احتیاطی، فرسودگی قطعات ،صدمه دیدن در اسباب کشی، آب خوردگی ، اتصالات برقی و… که باعث آسیب دیدگی و خرابی دستگاه شما می گردد. در این مقاله قصد داریم شما را با موارد خرابی و راه حل هایی برای آن آشنا نماییم. تعمیر بک لایت ال ای دی ایکس ویژن در منزل

خراب شدن خازن در برد پاور:

گاهی در حالت روشن نشدن یا دیر روشن شدن تلویزیون جریان ایجاد شده دارای ریپل می شود وجریان dcپایین تر از حد مجاز خارج می شود. در این صورت جریان به درستی وارد قطعات بعدی نمی گردد وعملکرد به درستی انجام نمی گردد.

به عنوان نمونه آی سی سیستم کنترل که با ولتاژی توسط پاور ایجاد شده ، عمل می کند و اگر کارکرد آن دچار ایرادی شود تلویزیون دیر روشن می شود. از ویژگی های مهم خازن ها مخصوصا خازن های الکترولیت که در مورد آن بحث خواهیم نمود، به مرور از ظرفیت آن ها که بر اساس  واحد فاراد سنجیده می گردد که رو به کاهش می رود. ویژگی مهم آن که عبور جریان و گرم شدن خازن، دوباره باعث پر شدن ظرفیت می شود و همزمان با عبور جریان و گرم شدن خازن، این کمبود ظرفیت نیز جبران می نماید. همین ویژگی باعث می شود که تلویزیون به آهستگی و تاخیر روشن گردد.

یکی از اصول مهم در بخش تعمیر تلویزیون، رفع ضعف هایی می باشد که ممکن است در آینده به مشکل تبدیل گردد. عدم کیفیت خازن های مصرفی و همچنین نزدیک بودن ولتاژ وارده به خازن با ولتاژی کار، آن از دیگر علل خرابی خازن ها می باشد که برای جایگزینی بهتر، می توان از خازن های با ولتاژ بالاتر استفاده کرد.

نوسانات برق :

 

نوسانات برق می تواند دستگاه شما را با خاموشی های ناگهانی  مواجه کند به همین دلیل بهتر است دستگاه های تلویزیون خود را به محافظ های برق یا همان ترانس ها وصل کنید.

 

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون

از مشکلاتی که معمولا با آن رو به رو می شویم ، خاموشی ناگهانی در تلویزیون ها می باشد. این اتفاق حتی از تلویزیون های امروزی از جمله ال سی دی ها ،ال ای دی ها و پلاسما ها به دور نیست. در صورت مواجه شدن با این مشکل که می تواند دلایل مختلفی نیز داشته باشد .

خدمات تعمیرگاه تخصصی تلویزیون فدک در تهران

تعمیرگاه تخصصی فدک در تهران با به همراه داشتن کارشناسان و تعمیرکاران مجرب حرفه ای و متخصص می تواند تلویزیون های شما را در محل و در منزل زیر نظر خودتان به راحتی تعمیر نماید. این کار علاوه بر صرفه جویی وقت و هزینه شما منجر تعمیر تلویزیون شما به بهترین نحو خواهد شد. این تعمیرات تحت نظر اتحادیه و با ارائه ضمانت کیفی برای شما عزیزان صورت  می گیرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *