تعمیر آبخوردگی پلاسمای پاناسونک در منزل

تعمیر آبخوردگی پلاسمای پاناسونک در منزل
تعمیر بک لایت ال ای دی ایکس ویژن در منزل
ژوئن 12, 2021
تعمیر ال سی دی ایکس ویژن در محل
تعمیر ال سی دی ایکس ویژن در محل
ژوئن 21, 2021

تعمیر آبخوردگی پلاسمای پاناسونک در منزل

تعمیر آبخوردگی پلاسمای پاناسونک در منزل

تعمیر آبخوردگی پلاسمای پاناسونک در منزل

تعمیرات واهمیت آن در زندگی روزمره

 

ازلذت بخش ترین تفریحات دوران کودکی، می توان به مشاهده برنامه های مورد علاقه مان اشاره داشت. ما هر روز، با یک خوراکی خوشمزه به تماشای ان می نشستیم و ساعت های زیادی را با تماشای برنامه مورد علاقه ی خود به خوبی گذارندیم ، لذت تفریح  بعداز ظهرهایمان را با هیچ چیزی تعویض  نمی‌کردیم و عزیزترین دوست ما برای گذران ساعت‌های بعد از مدرسه یا کل روز تماشای تلویزیون به شمار می رفت.

اگر نیازمند به تعمیر تلویزیون خود می باشید و به دنبال تعمیرکار تلویزیون مجرب و متخصص می باشید، لازم هست توجه زیادی داشته باشید و در انتخاب تعمیرگاه و تعمیرکار وسواس زیادی خرج نمایید، چراکه افراد زیادی بدون تخصص دست به این کار می زنند در صورتی که هنوز مهارت بالایی کسب نکرده اند، به همین دلیل خرابی تلویزیون و یا از کار افتادن کلی آن باعث وارد شدن ضربه بزرگی به فراغت و آسایش تمام اعضای خانواده خواهد شد. تعمیر آبخوردگی پلاسمای پاناسونک در منزل

سیاه شدن یک طرف تلویزیون:

از دیگر اختلالاتی که قطعا به اجزای اصلی تلویزیون مرتبط است سیاه شدن تلویزیون را می توان نام برد. این مورد می تواند به دلیل خرابی پنل تلویزیون، مردگی و سوختگی پیکسل ها و یا خرابی بک لایت رخ دهد.

تصویر محو از یک رنگ اضافی:

گاهی ممکن است رنگ ها در تصویر به شکل واقعی خودشان مشاهده نشوند اما تصاویر درست نمایش داده شود ، یا حتی اگر یک رنگ اضافی به صورت غیر‌عادی در تصویر ظاهر شود ،در این صورت نیز باید پنل دستگاه را تعویض کنید چون اولین لایه آن دچار آسیب گردیده است.

تصویر در تلویزیون دو عدد می شود:

از دلایل دو عدد شدن تصویر به خرابی برد تیکان می توان اشاره داشت. ارتباطی به رنگ هایی که در تلویزیون وجود دارد، نخواهد داشت. بهترین  راه  برای حل این مشکل ،که خودتان هرگز دست به تعمیر نزنید زیرا ممکن هست علاوه بر اینکه مشکل را رفع نکنید  موجب به وجود آمدن مشکل حاد تر و هزینه بیشتری نیز گردد.

 

سیاه شدن یک طرف تلویزیون:

از دیگر اختلالاتی که قطعا به اجزای اصلی تلویزیون مرتبط می شود می توان به سیاه شدن تلویزیون اشاره نمود. این موضوع می تواند به دلیل خرابی پنل تلویزیون، مردگی و سوختگی پیکسل ها و یا خرابی بک لایت اتفاق افتد.

تعمیر مشکل صدای تلویزیون

از مشکلات شایع ،خرابی صدا در تلویزیون های ال ای دی می باشد. در صورتی که صدای تلویزیون شما قطع شود ابتدا به منوی تلویزیون مراجعه ، سپس ضمن رفتن به قسمت تنظیمات صدا از خاموش یا روشن بودن صدای تلویزیون اطمینان خاطر پیدا نمایید. در صورتی که تنظیمات صحیح بود از یک هدفون استفاده کنید و آن را به ورودی هدفون تلویزیون بگذارید، در صورتی که صدا وجود داشت احتمال زیاد بلندگوی تلویزیون خراب خواهد بود و باید تعویض شود. در این حالت شما می توانید با مرکز تعمیر تلویزیون در تهران تماس برقرار کنید و درخواست راهنمایی و تعمیر آن را نمایید.

نوسانات برقی

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون می‌ تواند به علت نوسانات ایجاد شده در برق و خرابی پاور مربوط گردد. تلویزیون های جدید به علت اینکه با ولتاژ بسیار پایین نیز عملکرد خود را دارند، غالباً با نوسانات برق دچار خرابی می‌ شوند. بنابراین توصیه می کنیم که از اتصال مستقیم دوشاخه تلویزیون به پریز برق خودداری کنید و در این میان از محافظ‌ های برق استفاده کنید تا از خرابی های احتمالی نیز پیشگیری گردد .

خدمات شرکت تعمیرات تلویزیون فدک:

شرکت تعمیرات تلویزیون فدک یکی از تخصصی­ترین مراکز تعمیرات تلویزیون می باشد که با بهره­ گیری از دانش روز و تکنسین­ها و تعمیرکاران  مجرب اقدام به تعمیر انواع مدل­های مختلف تلویزیون می کند. یکی از نکات مهم در انجام تعمیرات تلویزیون، عدم جابجایی آن است. خیلی از شکستگی‌ها و ترک های ایجاد شده روی قطعات تلویزیون مربوط به همین جا به جایی ها می باشد.

گاهی اوقات قطعه ای که تعمیرکار تلویزیون می تواند آن را تعمیر کند با دستکاری‌های غیر اصولی و یا جابجایی کاملا از دور خارج می شود و باید تعویض شود و هزینه بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت، به همین جهت بهترین راه شناخت تعمیرگاه مناسب خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *