تعمیر ال ای دی ایکس ویژن در محل در سه راه افسریه

تعمیر تلویزیون قدیمی ایکس ویژن در منزل
تعمیر ال سی دی ایکس ویژن در محل در سه راه افسریه
آوریل 13, 2021
تعمیر آبخوردگی پلاسمای پاناسونک در منزل
تعمیر ال سی دی ایکس ویژن در نعمت آباد
می 3, 2021

تعمیر ال ای دی ایکس ویژن در محل در سه راه افسریه

تعمیر ال سی دی ایکس ویژن در محل

تعمیر تلویزیون در تهران

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

تعمیرات و رفع اختلالات ایجاد شده در انواع تلویزیون و برد دستگاه‌ها اگرچه ادعای بسیاری از مراکز فعال در سطح هر شهر می باشد اما با توجه به پیشرفت ، تولید و عرضه وسیع جدید تلویزیون ها در انواع برند ها و مدل ها، آنالیز و تعمیرات انجام شده لازم است که به دست کارشناسان و متخصصین کار بلد سپرده گردد، که ضمن آشنایی و تسلط کامل با پیشرفته ‌ترین تکنولوژی‌ و تجهیزات به روز دنیا،  به دانش فنی مورد نیاز آن نیز تسلط بالایی داشته باشند.

عدم توجه به این مسئله و مراجعه به مراکز غیرمجاز جهتِ انجامِ تعمیرات انواع تلویزیون و برد ، موجب به آن خواهد شد که بسیاری از دستگاه ‌ها پس از تعمیر در مرکز غیرمجاز، هیچ‌گاه کیفیت اولیه خود را به دست نیاورند یا حتی گاهی با خرابی بیش از پیش، امکان بهبود و تعمیر آن‌ها برای همیشه از بین رود و منجر به پرداخت هزینه بیشتری نیز برای شما گردد. تعمیر ال ای دی ایکس ویژن در محل در سه راه افسریه

خراب شدن خازن در برد پاور:

گاهی در حالت روشن نشدن یا دیر روشن شدن تلویزیون جریان ایجاد شده دارای ریپل می گردد وجریان dcپایین تر از حد مجاز است. در این حالت باعث می شود جریان به درستی وارد قطعات بعدی نگردد و عملکرد صحیحی از خود نشان ندهد. به عنوان نمونه آی سی سیستم کنترل که با ولتاژی توسط پاور ایجاد شده است، کار می کند و اگر کارکرد آن دچار مشکل شود تلویزیون دیر روشن می شود. از ویژگی های مهم خازن ها مخصوصا خازن های الکترولیت که در مورد آن بحث می کنیم، به مرور ظرفیت آن ها که بر اساس  واحد فاراد سنجیده می شود کم می شود. ویژگی مهم دیگر این است که عبور جریان و گرم شدن خازن، دوباره باعث پر شدن ظرفیت شده و همزمان با عبور جریان و گرم شدن خازن، این کمبود ظرفیت نیز جبران می شود. همین ویژگی باعث می شود که تلویزیون دیر روشن شود.

یکی از اصول مهم در بخش تعمیر تلویزیون، رفع ایراد و مشکلات موجود در دستگاه ، که امکان دارد در آینده مشکل بزرگتر ی ایجاد کند. عدم کیفیت خازن های مصرفی و همچنین نزدیک بودن ولتاژ وارده به خازن با ولتاژی کار، آن از دیگر علل خرابی خازن ها  می باشد که برای جایگزینی بهتر، می توان از خازن های با ولتاژ بالاتر استفاده نمود.

 

 

 

ماندن تصویر روی لوگو در تلویزیون :

 

ماندن تصویر روی لوگو در تلویزیون به عنوان یک مشکل رایج در میان کاربران معرفی شده است. به صورت کلی تلویزیون ها بنا به دلایل مختلفی می توانند دچار ایرادات متنوعی گردند. از همین رو شرکت های سازنده لوازم الکترونیکی خصوصا تلویزیون ها سعی دارند تا با برطرف نمودن مشکلات پیشین بتوانند محصولات باکیفیت تری را در اختیار کاربران قرار دهند.

 

روش های برطرف کردن مشکل ماندن تصویر روی لوگو:

برای برطرف نمودن مشکل ماندن تصویر روی لوگو راه حل های مختلفی وجود دارد که بعضی از آن ها روش های ساده ای می باشند که در ادامه به آن ها اشاره می نماییم.

روش اول:

به عنوان ساده ترین روش به سراغ منو بروید. بیشتر خطاهای تلویزیون مرتبط به این بخش است. اگر قادر به مشاهده بخش منو بودید می توانید بررسی نمایید که امکان ریست نمودن دستگاه وجود دارد یا خیر.

روش دوم:

اگر تلویزیون شما روشن است می توانید آن را از برق جدا کنید. به مدت ۶۰ ثانیه بگذارید در آن وضع باقی بماند. سپس مجددا دستگاه را روشن نمایید و بررسی کنید که مشکل برطرف شده است یا نه. تعمیر ال ای دی ایکس ویژن در محل در سه راه افسریه

روش سوم:

راه حل سوم برطرف کردن مشکل ماندن تصویر روی لوگو، راه اندازی مجدد دستگاه می باشد. در بیشتر موارد این راه حل مشکل را برطرف خواهد نمود. برای انجام درست آن مراحل زیر را دنبال کنید:

  • تلویزیون را از جریان اصلی جدا کنید و از برق بکشید.
  • پس از انجام مرحله اول، دکمه پاور را به مدت ۱۰ ثانیه نگه دارید.
  • سپس می توانید دکمه پاور را رها کنید و تلویزیون را به شرایط قبل باز گردانید.
  • پس از رها کردن دکمه پاور می توانید تلویزیون را روشن کنید.
  • حال عملکرد نرمال دستگاه را بررسی نمایید.

 

 

خدمات شرکت تعمیرات تلویزیون فدک:

کاربران ممکن است در تلویزیون های مختلف با مشکلات و اختلالات متفاوتی رو به رو شوند. اولین نکته در استفاده از تلویزیون بهره بردن صحیح از آن است. اما ایجاد مشکل در این دستگاه ها یک امر اجتناب ناپذیر هست. به همین دلیل مهم ترین نکته، عیب یابی صحیح تلویزیون توسط تعمیرکار مربوطه است.

شرکت خدمات تعمیرات تلویزیون فدک با بهره گیری از کارشناسان و تکنسین های مجرب به کاربران خود این امکان را می دهد که بتوانند مشکل تلویزیون خود را به بهترین نحو ممکن برطرف کنید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *