تعمیر ال سی دی ایکس ویژن در نعمت آباد

تعمیر ال سی دی ایکس ویژن در محل
تعمیر ال ای دی ایکس ویژن در محل در سه راه افسریه
آوریل 13, 2021
تعمیر آبخوردگی پلاسمای پاناسونک در منزل
تعمیر بک لایت ال سی دی ایکس ویژن در منزل
ژوئن 12, 2021

تعمیر ال سی دی ایکس ویژن در نعمت آباد

تعمیر آبخوردگی پلاسمای پاناسونک در منزل

 

تعمیر تلویزیون در تهران

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

امروزه تلویزیون ها نقش پر رنگی را در هرخانه به دوش دارند، به طوری که از کار افتادن و خرابی تلویزیون برای افراد خانواده بسیار کسالت آور و ناراحت کننده خواهد بود .تعمیرات و رفع ایرادات پیش آمده در انواع تلویزیون و برد دستگاه‌ها اگرچه ادعای بسیاری از مراکز فعال در سطح هر شهر می باشد اما با توجه به پیشرفت ساخت و تولید جدید تلویزیون ها در انواع برند ها و مدل ها، آنالیز و تعمیرات انجام شده لازم هست که دستگاه را به دست کارشناسان و متخصص مجرب کار بلد آن سپارید.

 

کانال یابی دستی : (Manual Tuning)

 

برای انجام کانال‌یابی دستی می­توانید مراحل زیر را قدم به قدم دنبال کنید.

  1. گزینه‌ی کانال یابی دستی را با وارد شدن به بخش تنظیمات و منوی کانال­ها انتخاب کنید.
  2. بعد از آن از گزینه‌ی تلویزیون دیجیتال استفاده نمایید و در قسمت UHFCH کد هر کانال را وارد کنید. از طریق روابط عمومی استان می­توانید کد شهرستان محل سکونت خود را دریافت نمایید.
  3. به عنوان آخرین اقدام گزینه‌ی به روز رسانی یا افزودن را انتخاب کرده تا بتوانید کانال ایجاد شده را اضافه کنید. اگر این گزینه را مشاهده نمی­کنید به بررسی آنتن بپردازید.

همان طور که گفته شد برای دریافت کانال‌های دیجیتال ، می ‌توانید از این دو روش کانال یابی استفاده کنید. کانال یابی خودکار، شبکه‌ها را بر اساس ترتیب و نام ارائه شده توسط صدا و سیما صورت می گیرد.

یکی از مزایای کانال یابی دستی این می باشد که شبکه‌ها به صورت مرتب شده دریافت می شوند و کانال­های تکراری در آن­ها نیست. در کانال‌ یابی به روش دستی به شماره‌ی پهنای باند کانال‌ها نیازمند می باشید. می توانید کد را از صدا و سیمای منطقه‌ی خود این اعداد را دریافت کنید. تعمیر ال سی دی ایکس ویژن در نعمت آباد

اما اگر به شماره‌ی پهنای باند کانال‌ها دسترسی ندارید، گزینه ی کانال یابی خودکار انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

 

آب خوردگی

از پر تکرارترین و شایع ترین علت های خرابی که تعمیرکاران و تکنسین های متخصص بعد از سال ها تجربه در زمینه تعمیرات همیشه با آن مواجه می شوند ،آب خوردگی تلویزیون ها می باشد که حتی ممکن است دلیل خاموشی و یا هرگز روشن نشدن تلویزیون نیز شود. آب خوردگی ها خیلی اوقات به علت ریختن آب بر روی دستگاه می باشد اما علت های دیگری نیز می باشند که کمتر به آنها توجه شده، مثلا تلویزیون در مکانی که رطوبت زیادی دارد، قرار گرفته و این رطوبت داخل فضای داخلی دستگاه می شود یا هنگام تمیز نمودن تلویزیون شیشه شوی را با فاصله بسیار کمی از تلویزیون اسپری می شود که باعث وارد شدن اب به داخل دستگاه می شود.

ممکن است زمانی که این اتفاق رخ داده خطوط سیاه و سفید روی تلویزیون وارد شود. همچنین گاهی ممکن هست روشنایی در بخش های تلویزیون به صورت متفاوت مشاهده شود.

اگر هنگامی که آب خوردگی اتفاق افتاد تلویزیون خاموش باشد، احتمال آن که خرابی که به وجود آمده کمتر باشد ممکن است. برای رفع این مشکل باید فلت های دستگاه تعمیر یا در صورتی خرابی بیش از حد به صورت کامل تعویض گردد. برای حل این مشکلات پیشنهاد می کنیم با نمایندگی های تخصصی تهران تماس گرفته و از تکنسین های مجرب درخواست کمک نموده تا این مشکل را در اسرع وقت به راحتی حل کنند. تعمیر ال سی دی ایکس ویژن در نعمت آباد

خدمات تعمیرگاه تخصصی تلویزیون فدک در تهران

یکی از نکات مهم در انجام تعمیرات تلویزیون، عدم جابجایی دستگاه می باشد. خیلی از شکستگی‌ها و ترک های ایجاد شده روی قطعات تلویزیون به دلیل جابه جایی  ها اتفاق می افتد. تعمیرگاه تخصصی فدک در تهران می تواند تعمیر تلویزیون های شما را در محل و در منزل زیر نظر خودتان انجام دهید که ضمن صرفه جویی وقت و هزینه شما می تواند منجر شود تلویزیون شما به بهترین نحو ممکن تعمیر گردد. این مرکز به عنوان مرکز مجاز به تعمیر تلویزیون در تهران معرفی شده  تا آسودگی خیال مشتریان را فراهم کنیم که در  ضمن  راحتی نیز بتوانند تعمیر تلویزیون خود را به دست افراد متخصص آن برند دهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *