نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شرق تهران |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۰۹۱۲۷۳۸۴۰۸۵-۶۶۲۲۱۴۰۷-۳۳۶۴۱۸۴۲

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران | ۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۰۹۱۲۷۳۸۴۰۸۵-۶۶۲۲۱۴۰۷-۳۳۶۴۱۸۴۲
اکتبر 2, 2019
نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن میرداماد | ۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵
اکتبر 6, 2019

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شرق تهران |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۰۹۱۲۷۳۸۴۰۸۵-۶۶۲۲۱۴۰۷-۳۳۶۴۱۸۴۲

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شرق تهران

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شرق تهران

 

راه‌حل‌های بحرانی.در عین حال، و رهبران تجاری
کوشید که این دو متضاد را با هم آشتی دهد،
واقعیات: آن‌ها سایه پیشرفت سریع فن‌آوری را تشخیص دادند.

عملیات. در عین حال، آن‌ها در حال تبدیل شدن به
تا به حال نسبت به استقرار فن‌آوری در یک تکنولوژی تردید بیشتری داشته باشیم.
هسته جدید این ابعاد را بر روی آن‌ها تغییر می‌دهد.

درست زمانی که تصمیم می‌گیرید تلویزیون را روشن کنید و به تماشای آن بپردازید، متوجه می‌شوید که با دردسری به نام سیاه شدن تصویر تلویزیون مواجه هستید. کاری که تلویزیون انجام می‌دهد نشان دادن تصویر است پس سیاه شدن تصویر یعنی یک مشکل واقعی. در این وضعیت، یا بخشی از تصویر و یا تمامی آن، سیاه می‌شود. با توجه به اینکه معمولا نمی‌دانیم در هنگام مواجهه با این مشکل، ایراد از کجای دستگاه است؟ و دقیقا باید چه کاری انجام دهیم در این متن از تعمیرات لوازم خانگی کردون تصمیم گرفتیم به این مساله بپردازیم و دلایل سیاه شدن تصویر تلویزیون را باهم از نظر بگذرانیم.

کابل کواکسیال چیست؟ ویژگی کابل کواکسیال چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ کابل کواکسیال یا کابل آنتن یکی از مهم‌ترین و پراستفاده‌ترین ابزار برای انتقال داده در مصارف خانگی، تجاری و صنعتی است. این کابل از یک سری رشته سیم مسی به هم تابیده شده تشکیل شده که با یک غلاف، روی آن پوشیده شده است.

 

در کل، ما کابل‌های کواکسیال را برای استفاده در تلویزیون و ماهواره می‌شناسیم که البته باید این را هم در نظر بگیرید که استفاده از کابل آنتن بی کیفیت ممکن است انتقال سیگنال و داده‌ها را به درستی انجام ندهد. کابل کواکسیال مخصوص تلویزیون باید دارای ۷۵ اهم باشد که کابل‌های RG6 بهترین گزینه برای این نوع مصارف است.

بهترین گزینه برای دریافت داده‌های HD، کابل کواکسیال RG11 است. این کابل آنتن از دیگر کابل‌های آنتن قدرت بالاتری دارد و به دلیل فضای بیشتری که برای انتقال داده‌ها ایجاد می‌کند، سیگنال‌ها با سرعت بالا و بسیار قوی منتقل می‌شوند. کاربرد این کابل آنتن برای انتقال تمامی داده‌ها و سیگنال‌ها از جمله صوت، تصویر و ویدئو است. کابل آنتن RG11 به دلیل نداشتن لرزش و نویز در فواصل طولانی، یکی از بهترین کابل‌های کواکسیال بوده و در بسیاری از مصارف کاربرد دارد.

مزایای کابل کواکسیال

کابل آنتن یک گزینه عالی برای انتقال داده در مسیرهای کوتاه است و با توجه به تنوع بالایی که دارد، برای بسیاری از وسایل و سیستم‌های الکتریکی استفاده می‌شود. این تا حدود زیادی تداخلات امواج و نویزها را از بین برده که این مزیت را مدیون ترکیباتی بوده که یکجا در اختیار مصرف کننده قرار داده است.

از دیگر مزایای کابل آنتن می‌توان به انعطاف پذیری خوب، وزن پایین، قیمت مناسب نسبت به کیفیت و کارایی، انتقال داده با حجم زیادی از داده در فاصله‌های طولانی و دور و مقاوم بودن در برابر پیچ خوردگی و تا خوردگی، اشاره کرد که کابل آنتن را یک کابل محبوب در بین مصرف کنندگان کرده است. در کابل‌های کواکسیال میدان مغناطیسی که سیگنال را منتقل می‌کند، فقط در فضای بین رسانه‌های خارجی و داخلی بوده که از مزیت‌های این کابل محسوب می‌شود. این ویژگی کابل کواکسیال باعث می‌شود که برعکس بیشتر خطوط انتقال و کابل‌های انتقال داده، بتواند در کنار اجسام فلزی نصب شود، بدون آن که قدرت خود را از دست بدهد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شرق تهران

لایه مرکزی کابل کواکسیال دارای یک رسانای الکتریکی بوده که عایق‌بندی‌شده است. این ساختار به محصور ماندن سیگنال‌ها کمک کرده و از نویزهای الکتریکی و تداخل در سیگنال‌ها جلوگیری می‌کند. لایه مرکزی این کابل که دارای یک رسانای الکتریکی است را هم می‌تواند از یک سیم ساده باشد و هم می‌تواند از سیم‌های تابیده شده به یکدیگر تشکیل شده باشد. این سیم مسی با یک عایق به دور خود پوشیده شده که روی این عایق، با یک لایه بافته شده از جنس فلز یا مس کاور شده است. در نهایت، تمام ساختار گفته شده درون یک عایق بیرونی قرار گرفته و برای استفاده آماده می‌شود.

کابل مفتولی چیست؟

لایه عایق که روی هسته مرکزی را پوشانده است، نوعی لایه محافظ برای هسته مرکزی بوده که به آن دی الکتریک میگویند. این لایه، فاصله بین هسته مرکزی و لایه بیرونی را پر کرده و خاصیت عایق کردن هسته مرکزی را دارد. دلیل استفاده از مس به عنوان رسانا در این کابل‌ها این است که مس یک فلز چکش‌خوار بوده و الکتریسیته را به خوبی هدایت می‌کند. همچنین، مس به خوبی با آلیاژهای دیگر ترکیب شده و در کل بهترین رسانا برای این نوع مصارف است.

انواع کابل کواکسیال

کابل کواکسیال بر اساس نوع دسته بندی به دو نوع تقسیم می‌شوند که اولین تقسیم بندی کابل کواکسیال از نظر ضخامت و دیگری از نظر کارایی است. طبق دسته بندی اول، کابل کواکسیال از نظر ضخامت به دو دسته کابل آنتن سبک (Tinnet) و سنگین (Thicknet) تقسیم می‌شود کابل آنتن نازک یا سبک در تلویزیون و منتقل کردن داده‌های تصویری و صوتی بیشترین استفاده را دارد. از طرفی دیگر کابل آنتن ضخیم یا سنگین بیشتر برای منتقل کردن داده در فواصل طولانی استفاده می‌شود.

 

علل سیاه شدن تصویر تلویزیون

به طور متداول دستگاه‌های برقی که از آنها استفاده می‌کنیم بعد از مدتی دچار برخی اختلالات می‌شوند. به هرحال ممکن است در آنها قطعه‌ای خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد یا در ارتباط کلی بین مدار قطعات ایرادی رخ داده باشد. تصویر تلویزیون ممکن است به دلایل نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری سیاه شود. گاهی مشکل آنقدرها هم جدی نیست و با چند روش ساده حل شدنی است ولی در برخی مواقع باید حتما تلویزیون تعمیر شود. با این حال در این بخش از این متن، به علت سیاه شدن تصویر تلویزیون پرداختیم تا در هنگام رخ دادن چنین مشکلی بدانید ممکن است ایراد از کجا باشد.

تعميرات تلويزيون ايکس ويژن در منزل شرق تهران

سرشان را تکان می‌دهد. از آنجا که این روند در ماه‌های آتی شتاب می‌گیرد، انتظار می‌رود که حوزه‌های تجاری اصلی هدف مانند منابع مالی و تامین مالی را در نظر بگیرید.

تغییر معنی‌دار. به جای تمرکز بر روی وظایف مجزا و یا ابزارهای فردی، آن‌ها به طور وسیع خواهند بود

بررسی اینکه تکنولوژی‌های دیجیتال چگونه می‌توانند پشتیبانی کننداکو سیستم‌های جهانی، اقتصاد سکو، مجموعهشبکه‌های عملیاتی و راه‌های جدیدی برای کار کردن
آینده.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شرق تهران

۱) کابل برق تلویزیون

کابل‌های برقی تلویزیون خیلی مهم هستند و هر کدام کاری را انجام می‌دهند. آن دسته از کابل‌های برقی که برق را به داخل دستگاه هدایت می‌کنند و آن دسته که موجب اجرا کردن صدا و تصویر در تلویزیون هستند را باید بررسی کرد. اگر تلویزیون تصویر ندارد و دکمه پاور آن هم روشن نیست، شاید اصلا برقی وارد دستگاه نمی‌شود و به طور کلی روشن نشده است. پس بهتر است به سراغ سیم برق رفته و آن را چک کنید. کابل برقی بعدی که بسیار مهم است کابل HDMI (نوعی کابل ارتباطی) است. این کابل به طور هم زمان صدا و تصویر را در تلویزیون اجرا می‌کند. بنابراین اگر تلویزیون شما صدا دارد ولی تصویری ندارد شاید علت سیاه شدن تصویر تلویزیون به خاطر ایراد در کابل HDMI باشد. بنابراین برای تست همچین موردی باید با یک کابل دیگر تصویر را دوباره بررسی کنید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شرق تهران

به این معنا نیست که تکنولوژی‌های فردی
مهم نیست. آن‌ها می‌توانند اصلی باشند.

دستیابی به یک دیدگاه پایانی. برای مثال، دفتر توزیع، ابزاری برای تبادل دارایی‌ها در یک پروتکل باز و امن ارائه می‌دهد که دارای مفاهیم جالبی برای تامین مالی تجاری، فرآیندهای اعتبارسنجی زنجیره تامین و سایر زمینه‌ها می‌باشد.

نمايندگي تعميرات ال سي دي ايکس ويژن شرق تهران

با این همه،تنها یک جز در یک پشته هسته جدید به‌هم‌پیوسته وجود دارد. هنگامی که شرکت‌ها شروع به کار می‌کنندیک سفر هسته‌ای جدید، درک این مساله حیاتی خواهد بود.

چگونه نوآوری‌های دیجیتال می‌توانند در کنسرت کار کنند؟
توانایی موجود برای هدایت اصول اساسی کسب‌وکار می‌تواند در همه کارکرده‌ای و فرآیندهای کسب‌وکار بکار گرفته شود.

اما …روند رو به واقعیت تبدیل کنیم، ما روی دو قسمت تمرکز می‌کنیم
با تاریخچه طولانی تبدیل به تکنولوژی:

برای سازمان‌های مالی، انقلاب دیجیتال
هم چنین هم فرصت‌های بزرگ و هم چالش را نشان می‌دهد.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در شرق تهران

بابت حل شدن تصویر سیاه برای تلویزیون یکی از راحت‌ترین راه‌ها این است که تنظیمات آن را بررسی کنید. ممکن است تنظیمات به هر دلیلی برهم خورده باشد. معمولا وقتی کنترل دست کودک باشد یا خودتان به طور ناخواسته ممکن است سبب این بهم ریختگی شده باشید. گاهی هم احتمال دارد میزان روشنایی صفحه از تنظیم خارج شده باشد و با یک بررسی ساده از بخش منو و تنظیمات می‌توانید آن را به راحتی حل کنید.
برای مثال بسیاری از تلویزیون‌ها حالت eco دارند که درآن نور صفحه تلویزیون به اندازه‌های مختلفی تنظیم می‌شود و حتی می‌توان صفحه نمایش تلویزیون را خاموش کرد بدون اینکه تلویزیون را خاموش کرد. پس از فعال نبودن این قسمت هم مطمئن شوید.

 

برای مثال، انفجار حجم
داده‌های ساختار یافته و ساختار یافته حاوی بینش هستند.

که می‌تواند به طور بالقوه مدل‌های کسب‌وکار و اجرایی را دگرگون کند.

با استفاده از فن‌آوری‌های دیجیتال و تقویت قابلیت‌های تجزیه و تحلیل موجود،تامین مالی – یک روش سنتی تجزیه و تحلیلتبدیل شدن به یک منبع مهم در کل شرکت

توصیه استراتژیک.

در واقع پنل تلویزیون اصلی‌ترین و مهمترین قطعه همه تلویزیون‌ها و مانیتورهاست. پنل اساسا یک صفحه تخت است که از میلیون‌ها نقطه کوچک تشکیل شده است که یک نظم و صفی را تشکیل می‌دهند که در نهایت با کنارهم قرار گرفتن این نقاط کوچک، صفحه نمایش تلویزیون شکل می‌گیرد. پس به طور کلی پنل تلویزیون اصلی ترین قطعه آن است که تصاویر را به شما نمایش می‌دهد. در واقع، مهمترین اجزا تشکیل دهنده تلویزیون را پنل، برد و سیم کشی داخلی آن تشکیل می‌دهند که حساس ترین و مهمترین این اجزا هم بدون شک پنل آن است. ممکن است علت سیاه شدن تصویر تلویزیون ناشی از خرابی بخش ماژول یا لیکوئید پنل دستگاه باشد. پنل تلویزیون، قطعه‌ای است که طول عمر مشخصی دارد. پس از پایان یافتن عمر مفید این قطعه که عموما در اثر بالارفتن ساعت کاری تلویزیون اتفاق می‌افتد، لکه‌های ابر مانندی در تصویر تلویزیون ایجاد می‌شود یا به طور کلی با سیاه شدن رنگ تلویزیون رو به رو هستیم.

۹) خرابی مین برد و برد تیکان

یکی دیگر از مهم‌ترین دلایل سیاه شدن تلویزیون خرابی مین برد است. مین برد در واقع دستورات لازم را به قطعات دیگر صادر می‌کند. برد تیکان نیز برد پردازش تصویر است که تصاویر را می‌سازد. اگر این برد نیز دچار مشکل شود، ممکن است با مشکل سیاه شدن تلویزیون روبرو شویم. مین برد و برد تیکان ممکن است به دلیل نوسانات برقی و گاهی آب‌خوردگی دچار مشکل یا سوختگی شوند. در این موارد برای تعمیر و رفع مشکل سیاه شدن تلویزیون قطعات الکترونیکی این بردها تعمیر یا تعویض می‌شوند.

 

رفع مشکل تیره شدن تصویر تلویزیون

تا این قسمت متوجه شدیم که علت سیاه شدن تصویر تلویزیون چه مواردی هستند. در این بخش به راه حل رفع این مشکل می‌پردازیم.

۱) ریست کردن تلویزیون

تصمیم به ریست یا ریبوت کردن بیشتر در مواقعی اتفاق می‌افتد که تلویزیون دچار یکی از مشکلات نرم ‌افزاری شده باشد. مشکلاتی از جمله حذف برنامه‌ها، به هم ریختگی تنظیمات تلویزیون و یا هر نوع مشکل نرم افزاری دیگر که در این حالت ریست کردن تلویزیون یا ریست فکتوری( Reset Factory ) اجتناب ناپذیر خواهد بود. اگر علت تاریک شدن صفحه تلویزیون شما این موارد باشد صرفا ریست فکتوری تلویزیون کارساز است. تقریبا در تمامی تلویزیون‌ها، تنظیمات مربوط به تنظیمات کارخانه وجود دارد. با اجرای آن، تنظیماتی که روی تلویزیون اعمال کرده‌اید بی‌اثر می‌شود و تمامی تنظیمات به روز اولی که تلویزیون را خریداری کردید بازگشت داده خواهد شد.

۲) بررسی کابل‌ها

همانطور که در قسمت بررسی علت سیاه شدن رنگ تلویزیون اشاره کردیم شاید مشکل از کابل‌های برقی، ورودی و یا تصویری دستگاه باشد. در این صورت باید کابل مورد نظر تعویض گردد.

۳) انتخاب وروردی درست

به قسمت ورودی پورت‌های دستگاه بروید یعنی جایی که قابلیت وصل شدن تعداد زیادی فیش و کابل وجود دارد. از اینکه کابل‌های تصویر را درست نصب کرده باشید مطمئن شوید. اگر این کابل‌ها اشتباه نصب شده باشند قطعا یکی از مهمترین عوامل در سیاه شدن تصویر تلویزیون خواهد بود.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن

ایکس.ویژن (X.Vision) نام برند تجاری ایرانی متعلق به صنایع مادیران است که تأمین کننده لوازم الکترونیکی مصرفی متعدد به بازارهای داخلی و بین‌المللی است. گروه محصولات تلویزیون ایکس ویژن، شامل انواع تلویزیون از سایز ۲۴ تا ۶۵ اینچ ، از LED تا UHD 4K و هوشمند را شامل می‌شود و پاسخگوی نیاز طیف وسیعی از مصرف‌کنندگان است.

خدمات تعمیرات تخصصی تلویزیون های ال ای دی(LED)، ال سی دی(LCD) ایکس ویژن در شرق تهران با بیش از ۲۰ سال سابقه حرفه ای در عیب یابی و تعمیرات لوازم الکترونیکی صوتی و تصویری، در شهر تهران ارائه می شود.

عیب یابی و تعمیرات تلویزیون های ال ای دی(LED)، ال سی دی(LCD) ایکس ویژن پنل شکسته، پنل سوخته، پنل آب خورده, پنل ضربه خورده, مادربورد آسیب دیده از نوسانات برق، ایراد مین برد، بک لایت خراب و سوخته، خرابی برد تیکان(T-CON)، ایرادات مربوط به برد پاور تلویزیون، عدم نمایش تصویر، قطعی صدا، پرش تصویر، خرابی تیونر و سایر ایرادات انجام میشود.

تمامی خدمات عیب یابی و تعمیرات تلویزیون های ال ای دی(LED)، ال سی دی(LCD) ایکس ویژن بوسیله تکنسین های متخصص و مجرب با ارائه ضمانت تست ارائه می شود.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در منزل

مرکز تعمیرات ایکس ویژن شرق تهران جهت حال رفاه مشتریان سرویس تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل(منزل) را ارائه می دهد. معمولا جابجایی تلویزیون های ال ای دی(LED)، ال سی دی(LCD) ایکس ویژن به دلیل ابعاد بزرگ آن سخت بوده و در برخی موارد موجب آسیب دیدگی تلویزیون می شود، به همین دلیل عیب یابی و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل(منزل) با بازدید و ایاب و ذهاب رایگان توسط تکنسین متخصص و مجرب انجام میشود.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شرق تهران

هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

محاسبه هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. بخشی از هزینه مربوط به قطعات و یا برد آسیب دیده می باشد و بخش دیگر آن مربوط هزینه دستمزد تکنسین است. اینکه کدام قطعه و یا برد خراب شده است، آیا برد بطور کامل باید تعویض شود و یا قطعاتی از آن باید تعویض شود عواملی اصلی در تعیین هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن دخیل می باشد. جهت استعلام قیمت تلویزیون باید توسط تکنسین مورد بررسی و عیب یابی قرار گیرد.

قیمت و هزینه تعمیرات بر اساس نرخ اتحادیه می باشد.

قیمت و هزینه تعویض پنل تلویزیون ایکس ویژن شرق تهران

پنل تلویزیون ایکس ویژن بخش اصلی تلویزیون می باشد و میتوان گفت ۷۰٪ ارزش تلویزیون ایکس ویژن را در بر دارد. قیمت پنل تلویزیون ایکس ویژن را مدل، ابعاد پنل صفحه نمایش و کدام نوع تلویزیون (ال ای دی(LED)، ال سی دی(LCD)) باشد تعیین می کند.

 

تعمیر تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن شرق تهران

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن شرق تهران خدمات تعمیر تلویزیون ال ای دی(LED) ایکس ویژن را با ضمانت ارائه می دهد. عیب یابی قطعات و برد تلویزیون ال ای دی(LED) ایکس ویژن در مرکز سرویس توسط تکنسین متخصص و مجرب انجام می شود. تعمیر و تعویض بک لایت آسیب دیده تلویزیون ال ای دی(LED) ایکس ویژن، تعمیر و عیب یابی برد پاور و مین برد تلویزیون ال ای دی(LED) ایکس ویژن، تعمیر و تعویض پنل تلویزیون ال ای دی(LED) ایکس ویژن در نمایندگی ایکس ویژن شرق تهران توسط تکنسین متخصص و مجرب با ضمانت تست انجام میگردد.

تعمیر تلویزیون ال سی دی ایکس ویژن شرق تهران

خدمات تعمیر و عیب یابی تخصصی تلویزیون ال سی دی(LCD) ایکس ویژن در شرق تهران ارائه می شود. تعمیرات برد پاور، مین برد و دیگر بردهای تلویزیون ال سی دی(LCD) ایکس ویژن، عیب یابی و تعویض پنل آسیب دیده تلویزیون ال سی دی(LCD) ایکس ویژن، تعویض لامپ فلورسنت تلویزیون ال سی دی(LCD) ایکس ویژن توسط تکنسین متخصص و مجرب با ضمانت تست انجام می شود.

تعمیر تلویزیون اسمارت ایکس ویژن شرق تهران

تلویزیون هوشمند نام عمومی تلویزیون های دارای سیستم عاملی است که امکان اتصال به اینترنت و اجرای برنامه های ویژه توسعه یافته را می دهد. تلویزیون هوشمند یک ویژگی چند رسانه ای است که به تلویزیون استاندارد اضافه شده است، خرابی و ایرادات تلویزیون اسمارت ایکس ویژن بصورت نرم افزاری و سخت افزاری می باشد.خدمات عیب یابی و تعمیر تلویزیون اسمارت ایکس ویژن را با ضمانت تست ارائه می شود. تمامی خدمات توسط تکنسین های متخصص و مجرب انجام می شود.

تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن شرق تهران

بک لایت بخش روشنایی پنل تلویزیون را به عهده دارد که در صورتی خرابی بک لایت با عدم نمایش تصویر و یا تیرگی مواجه می شویم. روشنایی در تلویزیون ال ای دی(LED) ایکس ویژن توسط نیمه هادی ال ای دی(LED) انجام می شود و در تلویزیون ال سی دی(LCD) ایکس ویژن بصورت لامپ فلورسنت می باشد. خدمات تعویض و تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن  با ضمانت تست ارائه می شود.

تعمیر پنل ضربه خورده تلویزیون ایکس ویژن

ضربه خوردن پنل تلویزیون ایکس ویژن بر اثر اصابت شی بر صفحه تلویزیون یا افتادن بر روی زمین و یا در حین جابجایی باعث ایجاد شکستکی و ترک هایی بر روی صفحه نمایش تلویزیون می شود. در برخی از موارد ضربه ممکن است موجب قطعی در مدار و کابل های مربوط به پنل و همچنین اشکال در بک لایت شود که باعث ایجاد حطوط عمودی و یا افقی بر روی صفحه نمایش تلویزیون می شود، این مورد باید توسط تکنسین تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شرق تهران بررسی شود در صورت عدم شکستگی پنل، این مشکل قابل تعمیر می باشد در غیر اینصورت پنل باید تعویض شود.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شرق تهران

تعمیر پنل شکسته تلویزیون ایکس ویژن

پنل تلویزیون ال ای دی(LED) ایکس ویژن و پنل ال سی دی(LCD) ایکس ویژن از اجزای اصلی تلویزیون می باشد که در صورت برخورد شی یا کشیده شدن جسم تیز بر روی صفحه نمایش تلویزیون دچار آسیب دیدگی و شکستگی خواهد شد، در این هنگام باید پنل تلویزیون بطور کامل تعویض شود. خدمات تخصصی تعمیر و تعویض پنل تلویزیون ایکس ویژن را با ضمانت تست ارائه می دهند.

تعمیر پنل آب خورده تلویزیون ایکس ویژن شرق تهران

آب خوردگی پنل تلویزیون ایکس ویژن بر اثر ریخته شدن آب یا نوشیدنی و یا چکه کردن آب کولر بر روی تلویزیون(جا و نصب نامناسب) و یا حین تمیز کاری تلویزیون یا در مجاورت با بخار آب میتواند مشکلات جدی را بوجود خواهد آورد. با توجه به میزان آب خوردگی بعضا با سرویس و تعمیر پنل مشکل قابل حل است اما معمولا نیاز به تعویض کل پنل می باشد.

تعمیر پنل سوخته تلویزیون ایکس ویژن

سوختگی پنل تلویزیون ایکس ویژن معمولا بر اثر آب خوردگی و یا نوسانات شدید برق اتفاق می افتد. خدمات تعویض پنل تلویزیون ایکس ویژن با ضمانت تست انجام می شود.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خاموش شرق تهران

از مشکلات عمده ای که در تلویزیون ایکس ویژن بوجود می آید عدم روشن شدن تلویزیون می باشد. این ایراد میتواند از قسمت پاور و یا مین برد تلویزیون باشد که با تعمیر و یا تعویض قطعات آسیب دیده مشکل رفع خواهد شد.

تعمیر برد پاور تلویزیون ایکس ویژن شرق تهران

برد پاور یا تغذیه تلویزیون از بخش های مهم بشمار می رود در صورت خرابی موجب عدم روشن شدن تلویزیون و یا عدم کارکرد صحیح تلویزیون می شود.  عیب یابی، تعویض و تعمیر برد پاور تلویزیون ایکس ویژن را بطور تخصصی انجام می دهد. این خدمات شامل ضمانت تست می باشد.

قیمت برد پاور تلویزیون ایکس ویژن

قیمت حدودی و تخمینی برد پاور تلویزیون ایکس ویژن بسته به نوع، مدل و سری تلویزیون رنجی بین ۶۰۰,۰۰۰ تومان الی ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان می باشد. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت دقیق تر برد پاور تلویزیون ایکس ویژن با مرکز الکترونیک طهران تماس بگیرید.

تعمیر برد تیکان(T-CON) تلویزیون ایکس ویژن

برد تیکان(T-CON) تلویزیون ایکس ویژن وظیفه انتقال و آماده سازی سیگنالهای ویدئویی ایجاد شده در مین برد تلویزیون، به پنل(صفحه نمایش) را دارد. همچنین تامین ولتاژ مورد نیاز پنل را به عهده دارد. در صورت خرابی و بروز مشکل در تیکان(T-CON) تلویزیون ایکس ویژن عمدتا ایراداتی نظیر اعوجاج و تاری روی صفحه، نقض بازتولید رنگ و یکنواختی تصویر و نویز رنگی قرمز-سبز را به همراه دارد.سرویس تخصصی عیب یابی و تعمیرات برد تیکان(T-CON) تلویزیون ایکس ویژن را با ضمانت ارائه می دهد.

قیمت برد تیکان(T-CON) تلویزیون ایکس ویژن

قیمت حدودی و تخمینی برد تیکان(T-CON) تلویزیون ایکس ویژن بسته به نوع، مدل و سری تلویزیون رنجی بین ۳۰۰,۰۰۰ تومان الی ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان می باشد. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت دقیق تر برد تیکان(T-CON) تلویزیون ایکس ویژن با تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شرق تهران تماس بگیرید.

تعمیر مین برد تلویزیون ایکس ویژن

مین برد تلویزیون از بخش اصلی تلویزیون می باشد که بعنوان مغز تلویزیون میتوان یاد کرد که تمامی پروسه گیرنده، تنظیمات، نمایش توسط این قسمت انجام می شود. عیب یابی، تعویض و تعمیر مین برد تلویزیون ایکس ویژن توسط تکنسین متخصص و مجرب انجام می شود.

 

تلویزیون شهری یا همان نمایشگر های تبلیغاتی هستند که از تعدادی کابینت در ابعاد دقیق cm ۹۶*۹۶ تشکیل شده اند و بر روی یک سازه مستحکم قرار می گیرند تا محتوا نمایشی را بر روی انواع ماژول های متناسب با نمایشگر شما به نمایش در بیاورد. این نمایشگر از قطعات مختلفی تشکیل شده اند که در پایین تر به آن ها اشاره خواهیم کرد. هدف از تولید این محصول، نمایش تبلیغات تصویری با کیفیت بالا، در محیط شهری (میادین، بوستان‌ها، مراکز خرید،  پاساژها، تالارهای پذیرایی، سالن های کنفرانس و …) است. تلویزیون تبلیغاتی شهری در دنیای پیشرفته امروزی، یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی با ظاهری زیبا و مدرن است. کسب و کارهایی می‌توانند در ارائه خدمات و محصولات خود به مشتریان موفق باشند، که توانایی استفاده حداکثری از ابزارهای تبلیغاتی را داشته باشند. به همین دلیل تلویزیون های شهری تهران و شهرستان ها می‌تواند در موفقیت کسب و کار، اثر مثبتی بگذارد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شرق تهران

نام قطعات مورد استفاده در تلویزیون شهری

در ساختار تلویزیون شهری یکسری قطعات همیشه ثابت هستند ولی نسبت به نیاز ما مدل یا برند آنها تغییر می کند.

۱- ماژول

۲- منبع تغذیه یا پاور

۳- کارت کنترلر

۴- پروسسور

۵- کابینت

۶- خنک کننده 

۷- سازه

ما در اینجا مختصری درباره هرکدام از این قطعات به شما توضیح خواهیم داد و برای توضیح کامل هر قطعه می توانید روی اسم آن که با رنگ قرمز مشخص شده است کلیک نموده تا به صفحه مورد نظر هدایت شده و آنجا توضیحات کامل را مطالعه نمایید.

۱- ماژول :

ماژول ها به بلوک های LED گفته می شود که در یک قاب پلاستیکی کنار هم قرار گرفته و قابلیت نمایش دادن انواع تصاویر ، متن و پخش ویدئو های تبلیغاتی را دارند.

۲- منبع تغذیه :

منبع تغذیه پالسی (به انگلیسی: Switched-mode power source (به اختصار SMPS) یا به عبارت ساده سوئیچ یک منبع تغذیه الکترونیکی است و یکی از مهم ترین قسمت های تلویزیون شهری  و  ویدئو وال است که شامل یک تنظیم کننده جریان برای داشتن بسیار راندمان بالا زمانی که تبدیل انرژی الکتریکی است. مانند سایر منابع تغذیه، یک SMPS انرژی را از یک منبع به یک مقصد (مصرف کننده) تبدیل می کند و در عین حال ویژگی های ولتاژ و جریان را تغییر می دهد.

۳- کارت کنترلر :

برای نمایش و انتقال اطلاعات شامل متن عکس و فیلم نیاز به برد کنترل می باشد که از درگاه های ,USB, LAN WIRLESSو… انتقال اطلاعات به کارت انجام می پذیرد، برد کنترل ها به دو دسته کلی دارای حافظه برای ذخبره (آنلاین) و پخش اطلاعات و بدون حافظه (آفلابن) تقسیم می شوند.

۴- پروسسور :

پروسسور در تی وی شهری یکی از اجزای کلیدی است که نقش مهمی در پردازش ویدئو و مدیریت نمایش محتوا ایفا می‌کند. با استفاده از قدرت پردازش پروسسور، تلویزیون شهری قادر است تبلیغات ویدئویی با کیفیت بالا را به‌طور فوق‌العاده نمایش دهد و محتواها را به‌روز رسانی کند. همچنین، امکانات شبکه و اتصال به اینترنت که توسط پروسسور فراهم می‌شود، این ابزار تبلیغاتی را به یک پلتفرم هوشمند و قابل ارتباط تبدیل می‌کند.

مشاوره و تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *