نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران | ۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۰۹۱۲۷۳۸۴۰۸۵-۶۶۲۲۱۴۰۷-۳۳۶۴۱۸۴۲

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شمال تهران | ۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵
اکتبر 1, 2019
نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شرق تهران |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۰۹۱۲۷۳۸۴۰۸۵-۶۶۲۲۱۴۰۷-۳۳۶۴۱۸۴۲
اکتبر 3, 2019

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران | ۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۰۹۱۲۷۳۸۴۰۸۵-۶۶۲۲۱۴۰۷-۳۳۶۴۱۸۴۲

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در غرب تهران:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۱۵ سال و مختص تعمیر تلویزیون ایکس ویژن
  •  سعی در تعمیر قطعات معیوب و اجتناب از تعویض آن
  •  کمترین زمان ممکن برای حاضر شدن در منزل و یا محل کار شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  •  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی و حتی پاین تر از آن
  •  ضمانت کتبی و گارانتی قطعات تعویض شده از شش تا ۳۶ ماه
  •  استفاده از قطعات فابریکی و اصلی
  •  سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی

این مربوط به ساخت یک هسته جدید است که در آن اتوماسیون، تجزیه و تحلیل، تحلیل بلادرنگ و گزارش دهی،

و اتصالات داخلی در سیستم پخته می‌شوندفرآیندها، اساسا تغییر دادن نحوه کار
آفرین.

در بسیاری از روش‌ها، هسته مرکزی جدیددیجیتال سازی در حال حاضر در سایر فعالیت‌های شرکت مانند منابع انسانی، فروش و بازاریابی در حال انجام است.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در منزل غرب تهران

تلویزیون ایکس ویژن، یکی از بهترین و با کیفیت ترین، دستگاه های نمایشگر خانگی است که هم اکنون در بازار وجود دارد. با توجه به تنوع مدل های این تلویزیون، اشکال مختلف آن قابل خریداری است.

تلویزیون ایکس ویژنLCD ، LED ،OLED ،QLED ،Plasma ،۳D و … هم اکنون درصد بالای فروش را به خود اختصاص داده اند. بدیهی است که هر دستگاهی حتی با کیفیت ترین آنها نیز مدت زمانی پس از استفاده، دیگر چندان کارایی قابل قبولی نداشته باشد و نیاز به تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، ضرورت پیدا کند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران

برخی افراد نسبت به جابجایی دستگاه و انتقال آن به مرکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، مقاومت می کنند، از این رو خود برای رفع مشکل فنی دستگاه اقدام می کنند و چه بسا بر مشکل موجود بیفزایند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون غرب تهران با ارائه خدمات در محل با اولین سفارش شما مبنی بر تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، تکنسین های حرفه ای خود را به محل اعزام می کنند. کیفیت و عملکرد تلویزیون ایکس ویژن شما پس از دریافت تعمیرات تخصصی از سمت شرکت ما، دقیقا مانند روز اول خواهد بود.

این به این علت است که کارشناسان ما به خوبی می دانند که تلویزیون ایکس ویژن، یک دستگاه الکترونیکی بسیار حساس است و باید با دقت کافی، عیب یابی و تعمیر شود. به همین دلیل کار خود را به صورت حرفه ای و با نهایت دقت انجام می دهند.

از این پس با مشاهده هر گونه نقص عملکردی دستگاه خود فورا با مرکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تماس حاصل نمایید و به راحتی از خدمات در منزل این مجموعه بهره مند شوید.

 دلایل عمده مشتریان جهت تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در غرب تهران

۱– سیاه شدن قسمتی از تصویر و یا راه راه شدن
۲– نداشتن صدا یا تصویر
۳– خاموش و روشن شدن ناگهانی تصویر
۴– چشمک زدن چراغ پاور به صورت ممتد
۵– روشن نشدن تلویزیون و خرابی بک لایت ها
۶– کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی
۷– قطع یا وصل شدن تصویر پس از استفاده طولانی از دستگاه
۸– شکستن پنل ال سی دی بر اثر افتادن، ضربه و یا فشار به هنگام تمیز کردن

اگرچه تاکتیک و نقاط عطف آن‌ها قطعا متفاوت است،تمامی این گروه‌ها نمایی از کارکرده‌ای سازمان را به عنوان بلوک‌های سازنده در یک اکوسیستم بزرگ‌تر به اشتراک می‌گذارند.

که برای تغییر شکل دادن به کسب‌وکار کار می‌کنند.
صحنه آشنایی دیجیتال.

تلاش‌ها برای دیجیتالی کردن فرایندهای کسب‌وکار اصلی عبارتند از:تازه. در طول دو دهه گذشته، شرکت‌هادر اجرای ، در مقیاس بزرگ سرمایه‌گذاری شده‌است.

 

سیستم‌های

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در غرب تهران

تلویزیون‌ها در صدها برند مختلف و با قابلیت‌ها و طراحی‌های متفاوت ساخته شده و به بازار عرضه می‌شوند. کیفیت تصویر و زیبایی ظاهر از مواردی است که در هنگام خرید تلویزیون برای شما اهمیت داشته و به آن توجه می‌کنید. اما باید موارد دیگری را نیز در ذهن داشته باشید. یکی از این موارد مهم خدمات پس از فروش است. زیرا به هرحال تلویزیون شما مانند هر وسیلۀ برقی دیگری می‌تواند با مشکل مواجه شده و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات داشته باشد. در مورد تلویزیون‌ها که حساس‌تر هستند این امر اهمیت بیشتری دارد. زیرا کوچک‌ترین ضربه‌ای ممکن است به دستگاه شما آسیب بزند. ایکس ویژن از جمله برندهایی است که به خدمات پس از فروش نیز اهمیت زیادی می‌دهد. در صورت نیاز به خدمات و تعمیر تلویزیون در غرب تهران کافی است با نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در تهران تماس بگیرید.تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن |۰۹۱۲۷۳۸۴۹۸۵-۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۶۶۲۲۱۴۰۷-۳۳۶۴۱۸۴۲

ایکس ویژن در مدل‌های مختلف و برای سلیقه‌های متفاوت طراحی شده است. اما به هر حال خرابی در هرکدام از آن‌ها دور از تصور نیست. هر زمان برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در قم نیاز به کمک داشتید تنها کافی است با نیروهای متخصص حاضر در نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در تهران تماس بگیرید. تعمیرات تلویزیون کاری است که نیاز به تخصص و مهارت زیاد دارد و باید به مراکز معتبر و مجاز سپرده شود.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران

 

چرا تلویزیون از وضعیت استندبای خارج نمی‌شود

یکی از مشکلات کاربران در تلویزیون‌های ایکس ویژن خارج نشدن دستگاه از حالت استندبای است. در چنین حالتی دستگاه شما روشن نشده و کار نمی‌کند. در برخی موارد تلویزیون از استندبای بیرون آمده ولی هیچ صدا یا تصویری در آن دیده نمی‌شود. در چنین شرایطی به احتمال زیاد مادربرد دستگاه شما خراب است و باید بررسی شده و تعمیر گردد. برای بررسی دقیق و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در غرب تهران با ما در نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در تهران در تماس باشید.

بررسی دلیل قطع شدن صدا توسط نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن درغرب تهران

گاهی پیش می‌آید که تلویزیون در پخش تصاویر و روشن و خاموش شدن عادی مشکلی ندارد اما صدای آن تاخیر داشته و یا اینکه کلاً قطع شده است. برای بررسی علت قطعی صدا می‌توانید با نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قم تماس بگیرید. لازم است منبع تغذیه برد پاور توسط افراد متخصص بررسی شده و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض گردد. اگر ایرادی در این منبع تغذیه نبود به سراغ برد پاور خواهیم رفت. در هر زمان از روز که خواستید می‌توانید برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران با ما در تماس باشید.

 

مشاوره و تماس با ما

چرا تلویزیون دیر روشن می‌شود

اگر چه در زمان استفاده از ریموت و چه با فشردن کلید پاور بازهم تلویزیون شما دیر روشن می‌شود باید بدانید ایرادی در پاور دستگاه ایجاد شده است. با خراب شدن پاور تلویزیون شاید هر بار زمان زیادی طول بکشد تا دستگاه شما روشن شود. پیشنهاد می‌کنیم برای بررسی تخصصی پاور و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در غرب تهران با ما در تماس باشید. نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در غرب تهران در تمام روز پاسخگوی شما مشتریان محترم می‌باشد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران

بررسی علت قطعی تصویر توسط نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن درغرب تهران

شاید شما هم این تجربه را داشته باشید. تلویزیون روشن است و صدای آن پخش شده اما هیچ تصویری به شما نمایش داده نمی شود. علت قطع شدن تصویر می‌تواند مربوط به خراب شدن یا سوختن برخی از ال ای دی‌ها و یا حتی تمام آن‌ها باشد. این مشکل در مدل هایی که دو سری ال ای دی دارند بیشتر به چشم می‌خورد. اغلب زمان سوختن تمام ال ای دی‌ها شرایط کمی پیچیده‌تر خواهد شد. در هر صورت برای بررسی تخصصی‌تر مشکل ایجاد شده می‌توانید از نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در غرب تهران کمک بگیرید.

 

سفارشی، فرآیند کسب‌وکار برون سپاری
مثل اشباح دیگر گذشته بودند. برخی از این سرمایه‌گذاری‌ها منافع ملموس را ارایه کرده‌اند –

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران

برای مثال،
گردش کاری استاندارد و وظایف خودکار. با این حال، برخی دیگر اثرات جانبی ناخواسته را ایجاد کردند:

تجربه کاربر کارمند، سخت و بیش از حدرویه‌های عملیاتی تجویزی، قابلیت دید محدود داده، و در برخی موارد، رکود به دلیل نیازاعمال تغییرات بسیار پرهزینه و دشوار بود.

بعد از اینکه چند تا از این ابتکارات را به پایان رسانید
استفاده گاه به گاه از آخرین ابزار دیجیتال، برخی از شرکت‌ها شروع به احساس سیستم مرکزی کردند.

خستگی، وضعیتی که با پیچیدگی ترکیب تشدید می‌شود که در نهایت در راه‌حل‌های  بحرانی ظاهر می‌شود.

در عین حال، و رهبران تجاریکوشید که این دو متضاد را با هم آشتی دهد.

مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران

برند ایرانی ایکس ویژن (X-Vision) با تولید محصولات باکیفیت صوتی و تصویری، امروزه به یکی از گزینه‌های مورد اعتماد مردم تبدیل شده است. به دلیل فناوری پیشرفته و حساسیت قطعات این دستگاه، توصیه می‌شود برای نصب و تعمیر آن حتما از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید تا دستگاه شما دچار آسیب جبران ناپذیری نشود.

مشکلات رایج تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران

۱٫روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن

روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن می‌تواند به دلایل مختلفی رخ بدهد: خرابی برد پاور، سی پی یو، معیوب شدن قطعات برد یا ویروسی شدن مین برد تلویزیون. قبل از ثبت درخواست، پریز متصل به دو شاخه، اتصالات برق و کابل‌های پشت دستگاه را بررسی کنید.

۲٫خارج نشدن تلویزیون ایکس ویژن از حالت استند بای

یکی از مشکلات تلویزیون ایکس ویژن، خارج نشدن از حالت استند بای است. سوختن مین برد یا خرابی پاور می‌تواند علت این ایراد باشد. برای رفع مشکل خارج نشدن تلویزیون ایکس ویژن از حالت استند بای، می‌بایست مین برد دستگاه بررسی و تعویض شود.

۳٫تصویر نداشتن تلویزیون ایکس ویژن

اگر تلویزیون ایکس ویژن شما تصویر ندارد ممکن است برد پاور یا بک لایت خراب شده باشد. همچنین آبخوردگی صفحه تلویزیون به علت اسپری کردن مایعات تمیز کننده یا دستمال کاملا خیس می‌تواند علت تصویر نداشتن تلویزیون ایکس ویژن باشد.

۴٫قطع شدن ناگهانی تصویر تلویزیون ایکس ویژن

از عمده‌ترین دلایل قطع شدن ناگهانی تصویر تلویزیون ایکس ویژن می‌توان به خرابی برد پاور، بک لایت، مین برد و اختلال در عملکرد پنل اشاره کرد. برای رفع این مشکل باید دستگاه شما توسط یک تکنسین متخصص بررسی شود و در صورت خرابی تعویض گردد.

۵٫خاموش شدن تلویزیون ایکس ویژن به صورت خودکار

علت خاموش شدن تلویزیون ایکس ویژن به صورت خودکار ممکن است فعال شدن تایمر خواب باشد. برای رفع این مشکل از خاموش بودن تایمر خواب و اتصال صحیح کابل برق تلویزیون به پریز مطمئن شوید.

۶٫دیر روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران

دیر روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن یکی از مشکلات رایج این دستگاه است که به علت نقص فنی در قطعه پاور رخ می‌دهد. اگر دستگاه شما به کندی و با تاخیر روشن می‌شود، بهتر است پاور توسط تکنسین بررسی شده و در صورت خرابی تعویض شود.

۷٫وصل نشدن تلویزیون ایکس ویژن به اینترنت

ساده‌ترین دلیل وصل نشدن تلویزیون ایکس ویژن به اینترنت می‌تواند وارد کردن اشتباه رمز وای فای، تنظیم نبودن ساعت و منطقه زمانی و اتصال لوازم جانبی غیرضروری به دستگاه باشد. برای رفع این مشکل، لوازم جانبی متصل به آن را جدا کنید، یک بار تلویزیون و مودم را ری استارت کرده و سپس وضعیت مک آدرس دستگاه را در مودم چک کنید.

۸٫کم نور شدن تصویر تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران

تنظیمات نادرست نور دستگاه، خرابی قطعه بک لایت و پنل، سوختگی پیکسل تلویزیون و اختلال در عملکرد کابل‌ها و گیرنده دیجیتال می‌تواند علت کم نور شدن تصویر تلویزیون ایکس ویژن باشد. قبل از ثبت درخواست، تنظیمات اصلی تلویزیون را بررسی کنید.

۹٫تاریک و روشن شدن تصویر تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران

تاریک و روشن شدن تصویر از بخش بالای تلویزیون ایکس ویژن یکی از مشکلات این دستگاه است. این ایراد به خرابی پنل مربوط می‌شود و برای رفع آن لازم است پنل تلویزیون به صورت اصولی تعمیر شود.

۱۰٫ پرش تصویر تلویزیون ایکس ویژن

بر طرف نمودن مشکل قطع صدا در تلویزیون ایکس ویژن

یکی از شایع ترین مشکلاتی که صاحبان تلویزیون های ایکس ویژن با آن روبرو می شوند، مسئله قطع شدن صدای دستگاه است. مسلما چندان خوشایند نیست که هنگام غرق شدن در ماجرای فیلم نمایش داده شده، ناگهان با قطعی صدای تلویزیون مواجه شوید.

به احتمال زیادی این مشکل زمانی رخ می دهد که بلندگوهای تلویزیون دچار اختلال شده باشند. در صورتی که از سلامتی بلندگوهای دستگاه اطمینان خاطر کسب نمودید، احتمالا منشا این مشکل را باید در نقص عملکرد مین برد تلویزیون ایکس ویژن جستجو کنید.

برای حاصل شدن بهترین نتیجه، پیشنهاد می کنیم فورا به مرکز مجاز تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در تهران مراجعه کنید و از خدمات تخصصی این مجموعه معتبر، بهره مند شوید.

رفع ایراد پخش رنگ در تلویزیون ایکس ویژن

پخش رنگ ها به صورت رنگین کمانی یا عدم نمایش طیف رنگی قرمز، آبی و سبز از جمله دیگر مسئله هایی است که لزوم مراجعه به مرکز مجاز تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در تهران را ضرورت می بخشد.

از آنجایی که مشکل پخش رنگ بیشتر از ناحیه اختلال عملکردی منبع تغذیه، برد اینورتور و یا ایراد در کارایی بک لایت ها است، تکنسین های حرفه ای شرکت آسان فیکس، این قطعات را با دقت زیاد عیب یابی می کنند. .

خاموش و روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن به صورت ناگهانی

از دیگر مشکلات گزارش شده از سمت صاحبان تلویزیون ایکس ویژن، مسئله خاموش و روشن شدن دستگاه به صورت ناگهانی است. در مرکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران، با توجه به مدل های متفاوت دستگاه، اقدامات کاملا تخصصی و حرفه ای برای رفع مشکل موجود انجام می گیرد.

کارشناسان فعال در مرکز مجاز تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در تهران فورا به سراغ بررسی مین برد (برد اصلی) دستگاه می روند و کارایی این قطعه الکترونیکی را مورد ارزیابی قرار می دهند.

روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن با تاخیر زیاد

مرکز مجاز تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در غرب تهران برای حل مشکل روشن شدن همراه با تاخیر دستگاه نمایشگر خانگی شما نیز راه حل ویژه دارد. در صورتی که که دکمه پاور تلویزیون ایکس ویژن را فشار می دهید اما دستگاه شما همچنان خاموش است، اصلا نگران نباشد.

کارشناسان فعال در مرکز مجاز تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در تهران فورا این ایراد فنی دستگاه را برطرف می کنند. کافیست با شماره تلفن های درج شده در وب سایت تخصصی ما تماس گرفته و موضوع را با در میان بگذارید.

عدم دریافت تصویر به صورت یکپارچه در تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران

عدم دریافت تصویر به شکل یکپارچه که معمولا با عنوان قطعی تصویر شناخته می شود، به احتمال زیاد ناشی از ایراد برد و مدار یک لایت دستگاه است.

این مشکل ممکن است در هر مدلی و با هر برندی رخ دهد، پس نگرانی به خود راه ندهید و فورا با مرکز مجاز تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در تهران تماس بگیرید.

تعمیر بک لایت ایکس ویژن غرب تهران

دکمه پاور تلویزیون ایکس ویژن کجاست

تلویزیون ایکس ویژه با دارا بودن طراحی ویژه و ظاهر شیک، تقاضای زیادی را از سمت خریداران به خود اختصاص داده است. علی رغم اینکه تلویزیون ایکس ویژه به امکانات و فناوری های مدرن، تجهیز شده است، استفاده از آن راحت و آسان می باشد.

برای روشن کردن تلویزیون ایکس ویژه کافیست ، دکمه پاور را که در قسمت جلویی دستگاه تعبیه شده است، فشار دهید. به همین راحتی! جالب است بدانید که تمامی طرح ها و مدل های تلویزیون به جز DCT 700 و Gateway Portal ، دارای دکمه پاور برای روشن کردن دستگاه در قسمت جلو هستند.

 

تعمیر برد پاور تلویزیون ایکس ویژن

همانطور که می دانید همه تلویزیون های پیشرفته امروزی دارای قسمت خاصی تحت عنوان منبع تغذیه هستند. این قطعه الکترونیکی وظیفه و مسئولیت توزیع ولتاژ به همه ی بخش های دستگاه را بر عهده دارد.

نحوه عملکرد پاور برد تلویزیون ایکس ویژه به این صورت است که ولتاژ ۲۲۰ ولت برق شهری پس از اینکه از طریق اتصال به پریز وارد این بخش شد به ولتاژهای پایین تر و DC تبدیل شده و نیاز دستگاه به انرژی مصرفی را تامین می کند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران

چنانچه اشکالی در روند کار برد پاور ایجاد شود، دستگاه شما روشن نخواهد شد و چه بسا به تعمیر تلویزیون ایکس ویژن نیازمند خواهید شد.

تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن آسان فیکس با داشتن کارشناسان مجرب و حرفه ای، در کوتاه ترین زمان ممکن و با ارائه ضمانت نامه معتبر، برد پاور تلویزیون ایکس ویژن شما را تعمیر می کند. شاید این سوال مهم به ذهنتان خطور کند که چطور متوجه ایراد برد پاور دستگاه خود شویم؟

چنانچه دو شاخه تلویزیون را به برق متصل نمایید و شاهد روشن شدن لامپ ال ای دی استندبای دستگاه باشیف به این معنی است که مدار برق از دو شاخه تا ورودی پاور کاملا سالم و بدون ایراد فنی است. در صورتی که کلید روشن خاموش (ON_OFF) دستگاه خود را فشار دهید اما تلویزیون شما شروع به کار نکند، به این معنی است که برد پاور دچار نقص جدی می باشد.

خبر خوب این است که در اغلب اوقات برد پاور تلویزیون ایکس ویژن قابل تعمیر می باشد و نیازی به صرف هزینه زیادی برای خرید مجدد نخواهید داشت. به ندرت پیش می آید که خرابی برد پاور به حدی باشد که نیاز به تعویض، ضرورت پیدا کند.

در این صورت حتما باید قطعه اورجینال و اصلی را جهت نصب در دستگاه نمایشگر خانگی خود، خریداری کنید. در صورت هر گونه کوتاهی برای خرید قطعه اصلی، این احتمال وجود دارد که استفاده کرد تا بعداً برای قسمت های متنوع تلویزیون مشکلی به وجود نیاید و به تلویزیون آسیب نرسد. ضرورت تعمیر تلویزیون ایکس ویژن که ناشی از ایراد فنی برد پاور است، می تواند به صورت نشانه های زیر بروز کند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران

آموزش تعمیر برد پاور تلویزیون ایکس ویژن

همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم، روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن به جهت خرابی برد پاور دستگاه یکی از متداول ترین مواردی است که مدت زمانی پس از استفاده، رخ می دهد.

برد پاور، مسئولیت ولت رسانی به قسمت های مختلف دستگاه را بر عهده دارد. از این رو اولین کاری که باید انجام دهید، این است که فورا اتصال برق را مورد بررسی قرار دهید.

گاهی اوقات نوسانات جریان برق عامل اصلی این مشکل است و باید نسبت به برطرف کردن ایراد سیستم برق رسانی ساختمان خود، اقدام کنید.

در صورت اطمینان از کارایی صحیح سیستم برق رسانی منزل خود، نوبت به بررسی برد پاور تلویزیون ایکس ویژن می رسد.

در صورتی که بنا به دلایل مختلف، برد پاور دچار سوختگی شده باشد، حتما نیاز به تعویض دارد. به منظور افزایش طول عمر مفید دستگاه حتما یک قطعه اورجینال را خریداری نمایید.

 

قیمت برد پاور تلویزیون ایکس ویژن

قیمت برد پاور تلویزیون ایکس ویژن معمولا بر حسب مدل دستگاه متفاوت است. برد پاور تلویزیون ایکس ویژن با ویژگی های متنوع تولید و روانه بازار می شود. علاوه بر این، برخی بردهای نامرغوب و غیر استاندارد یافت می شوند که در مقایسه با قطعه اصلی، ارزان قیمت تر هستند.

با این حال کیفیت چندان خوبی ندارند و بزودی مجبور به تعویض و خرید مجدد این قطعه خواهید بود. پیشنهاد می کنیم تا حد امکان از برد اصلی استفاده کنید، حتی اگر مجبور به پرداخت هزینه بیشتر شوید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تهران

 

قیمت تعمیر برد پاور تلویزیون ایکس ویژن

بسته به میزان خرابی برد پاور تلویزیون ایکس ویژه، قیمت تعمیر آن متفاوت است. همچنین با در نظر گرفتن اینکه دستگاه شما کدام یک از انواع تلویزیون های ایکس ویژن هست نیز، هزینه تعمیر کم و زیاد می شود.

اینکه کدام مرکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن را انتخاب می کنید نیز بر برآورد هزینه های تعمیر یا تعویض برد پاور تاثیر می گذارند. انها مهمترین عواملی هستند که قیمت نهایی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن را مشخص می کنند.

در صورتی که نیاز به تعویض برد پاور تلویزیون ایکس ویژن، ضرورت پیدا کند، قیمت قطعه اصلی و نمونه های بی کیفیت و نا مرغوب نیز متفاوت خواهد بود.

 مشاوره و تماس با ما

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *