تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن الهیه
مایل به پرداخت مبلغی که مصرف میکنند، و بنابراین می توان مدلهای مبتنی بر اشتراک را حفظ کرد اکوسیستم.
ربع چهارم: تبلیغات / بازرگانی. داخل بازار با هزینههای بالای هزینه خانوار و یک بازار تبلیغات نسبتا بزرگ، توسعه اکوسیستم معمولا به دست میآید.
مدلهای مبتنی بر تبلیغات، همراه با طراوت، خدمات بازرگانی الکترونیکی.
اکو سیستمهای مواد غذایی سه گروه کلیدی از سهامداران در ایجاد این مشکل دخیل هستند.
یک اکو سیستم محتوای پایدار و پایدار: (۱). دولت – هر دو در نقش خود به عنوان یک ارایهدهنده خدمات ضروری به صورت آنلاین.
(۲)محتوا توسعه دهندگان، که از شرکتهای کوچک نوپا تشکیل شدهاند،
کشور به شرکتهای بزرگ جهانی؛ و ها و برندها هستند که
توزیع یا، در برخی موارد، مدلهایی برای حفظ اکوسیستم محتوا.
هر کشور درحالظهور بدنبال است. اکو سیستم محتوای دیجیتالی آن نه تنها باید تضمین شود اقدام هماهنگ بین سه دسته از سهامداران بلکه باید این اقدامات را با دولت هم تطبیق دهد.
توسعه اکوسیستم و پایداری مدلی که از سوی اقتصاد محلی مورد حمایت قرار گرفتهاست.
نقش دولت دولت نقش دوگانه در افزایش قدرت دارد.
یک اکوسیستم محتوا در یک کشور – در ابتدا به عنوان یک ، که وظیفه آن ایجاد یک محیط بهینه است که اکو سیستمهای آن میتوانند شکوفا شوند و دوم به عنوان یک ارائهکننده خدمات ضروری در کشور.
در نقش ، دو چیز مهم است: دولت بازارهای عامل – کارگر ماهر، سرمایه، و فنآوری – برای توسعه محتوای محلی و حفاظت از حق مولف دیجیتال.
اگر بازارها در مرحله تولد یافته باشند توسعه، بسیار محتمل است که آنها فاقد آن باشند بازارهای عامل کارکردی که برای خلق کردن نیاز است .
محتوای دیجیتال. در چنین مواردی، نقش ها
تا ایجاد چنین بازارهایی را تسهیل کنند.
ایجاد بازارهای عامل موثر سرمایه میتواند شامل فراهم کردن سرمایه بذر برای توسعه محتوای محلی.
یک نمونه از چنین ابتکاری، کمکهای بلاعوض است.