نمایندگی تعمیر تلویزیون LCD-LEDایکس ویژن تهران |۰۹۱۲۷۳۸۴۰۸۵-۶۶۲۲۱۴۰۷-۳۳۶۴۱۸۴۲

نمایندگی تعمیر ال ای دی ایکس ویژن در محل |۰۹۱۹۳۰۵۶۴۰۴-۶۶۲۲۱۴۰۷-۳۳۶۴۱۸۴۲
می 8, 2022
نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شمال تهران |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۶۶۲۲۱۴۰۷-۳۳۶۴۱۸۴۲
سپتامبر 24, 2022

نمایندگی تعمیر تلویزیون LCD-LEDایکس ویژن تهران |۰۹۱۲۷۳۸۴۰۸۵-۶۶۲۲۱۴۰۷-۳۳۶۴۱۸۴۲

نمایندگی تعمیر تلویزیون LCD-LEDایکس ویژن تهران

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون LCD-LEDایکس ویژن تهران

 

 

 

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون LCD-LEDایکس ویژن تهران

نمایندگی تعمیر تلویزیون LCD-LEDایکس ویژن تهران

درباره  برند و شرکت مادیران

گروه مادیران با سابقه درخشان ۵۰ ساله که از بدو تولد در سال ۱۳۴۳ با ماشین های اداری و در ادامه پیشگام تولید وعرضه بهترین لوازم صوتی و تصویری و لوازم خانگی در ایران بوده است. کیفیت تولید، فروش و ارائه خدمات پس از فروش، برند مادیران را به عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران معرفی می کند. در حال حاضر مادیران، صنایع بسیاری را از لوازم خانگی تا زیست تخریب، پلاستیک، سرمایه گذاری ساختمانی و … پوشش میدهد

زمانیکه عملکرد تلویزیون شما دچار مشکل می‌شود، تعمیر تلویزیون ایکس ویژن از جمله اولویت‌های مهمی است که باید به آن توجه کرد، زیرا تلویزیون وسیله کاربردی جهت سرگرمی اعضای خانواده است.

ایکس ویژن از جمله برندهای معروف و باکیفیت در بازار به شمار می‌روند. تلویزیون‌ ایکس ویژن دارای تنوع در مدل‌، سایز و انواع مختلف از قبیل ۳D ، Plasma ، QLED ، LED ، LCD و… است، اما با وجود کیفیت بالای تلویزیون‌ ایکس ویژن، بازهم ممکن است دچار مشکلاتی شوند و نیاز به تعمیرات تخصصی داشته باشند.

قطعات تلویزیون ایکس ویژن به صورت حرفه‌ای و کاملا تخصصی طراحی شده است. پس قطعا تعمیر آن کار هرکسی نیست و در واقع نیاز به تجربه و مهارت کافی دارد.

این حساسیت و ظرافتی که در کنار پیشرفته بودن دستگاه وجود دارد سبب می‌شود که تنها تعمیرکار حرفه‌ای ایکس ویژن امکان انجام کار و تعمیرات تلویزیون را داشته باشد.

پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران و کرج، با تعداد زیادی نیروی متخصص تلویزیون ایکس ویژن، امکان این را برای شما فراهم می‌کند تا به راحتی و با صرف زمانی کم تلویزیون ایکس ویژن خود را به صورت اصولی تعمیر کنید.

کافیست درخواست تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خود را ثبت کنید.! در کمتر از ۱۵دقیقه، بهترین متخصص و تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن توسط کارشناسان پین ورک مشخص و به شما معرفی می‌گردد.

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون LCD-LEDایکس ویژن تهران

نمایندگی تعمیر تلویزیون LCD-LEDایکس ویژن تهران

 

خدمات ال ای دی ال سی دی مادیران

کیفیت و عملکرد بالای تلویزیون‌های ایکس ویژن تضمینی بر بروز مشکلات مختلف در آن‌ها نیست. چون همانطور که می‌دانید تلویزیون دستگاه الکترونیکی بسیار حساس است.

هرگونه ضربه، فشار، نوسان برق، تنش حرارتی و مشکلاتی از این قبیل می‌توانید باعث خرابی تلویزیون و بروز مشکلاتی متداول در آن شود.
برخی از مشکلات در تلویزیون ایکس ویژن عبارتند از:

۱/ قطع شدن صدا

گاهی اوقات ممکن است به طور ناگهانی صدای تلویزیون شما قطع شود. شاید اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد این باشد که مشکل از بلندگوهای تلویزیون است.

بعد از آن شاید احتمال دهید خرابی از مین برد تلویزیون ایکس ویژن است. در هر صورت شما می‌توانید در صورت بروز این مشکل با افراد متخصص مشورت کنید و در صورت نیاز از آن‌ها برای تعمیر تلویزیون خود کمک بگیرید.

۲/ قطع شدن تصویر

این مورد در تلویزیون‌های ایکس ویژن شایع‌تر از مورد اول بوده است. از عمده‌ترین و اصلی‌ترین علت‌های قطع تصویر در تلویزیون‌های ایکس ویژن ایراد در برد و مدار بک لایت است.

شما برای رفع این مشکل باید به متخصصان در زمینه رفع نقص فنی مراجعه کنید تا آن را بررسی و برطرف کنند.

۳/ بهم ریختگی تصویر و پخش رنگ

 

نمایندگی تعمیر ال سی دی ایکس ویژن

اگر در زمان تماشای تلویزیون با مشکلاتی در کیفیت تصویر و همچنین مشکلاتی مانند پخش رنگ روبرو شدید حتما با متخصصان تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید.

مشکل پخش رنگ یعنی هنگام پخش برنامه تصویر به صورت رنگین کمانی، عدم نمایش رنگ قرمز و سبز یا حتی ایجاد خطوط افقی و عمودی بر روی تصویر است.

البته بیشتر این مشکلات به دلیل ایراد در قطعه منبع تغذیه، برد اینورتور دستگاه یا حتی ایراد در عملکرد بک‌لایت‌ها است. در نهایت بهتر است مشکلات احتمالی که حدس می‌زنید را کنار بگذارید و با متخصصان این حرفه مشورت کنید.

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون LCD-LEDایکس ویژن تهران

۴/ خاموشی ناگهانی تلویزیون

علت اصلی بروز این مشکل به دلیل نقص و خرابی در برد اصلی و در مواردی دیگر نقص در عملکرد قطعه پاور است.

البته این نکته را در نظر بگیرید، که این مشکل در مدل‌های مختلف تلویزیون ایکس ویژن ممکن است علت‌های مختلفی نیز داشته باشد. پس بازهم برای اطمینان کامل با متخصص آن تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید.

۵/ خارج نشدن تلویزیون از حالت استندبای

این مشکل و ایرادی که وجود دارد به دلیل ایراد و نقص در مین برد تلویزیون می‌باشد.
شاید این مشکل متداول از شایع‌ترین مواردی باشد که خریداران این برند با آن روبرو می‌شوند و بعدا برای رفع این مشکل دنبال چاره اساسی می‌گردند.

پیشنهاد ما به شما اینست با متخصصین حرفه‌ای پین ورک مشورت کنید و اگر لازم شد برای تعمیر، تلویزیون را در اختیار آن‌ها قرار دهید.

۶/ دیر روشن شدن تلویزیون

این مورد نیز از ضعف‌های دیگر تلویزیون ایکس ویژن است که گاهی با فشردن دکمه پاور متوجه می‌شوید تلویزیون همراه با تاخیر زیاد فرمان گرفته و روشن می‌شود.

علت این نقص در قطعه پاور دستگاه می‌باشد، اما هیج جای نگرانی وجود ندارد چون تعمیرکار حرفه‌ای تلویزیون ایکس ویژن در پین ورک با دقت و کیفیت بالا مشکل را می‌تواند بررسی کند و برای برطرف شدن آن اقدامات لازم را انجام دهد.

کمک گرفتن از تعمیرکاران حرفه‌ای تلویزیون 

برای تعمیرات و رفع مشکلات متداول که بر بخش قبلی ذکر شد حواستان باشد فقط و فقط از افراد متخصص باتجربه کمک بگیرید تا بعدا پشیمانی برای شما به بار نیاید.

تلویزیون‌ها جزو لوازم خانگی گران قیمت محسوب می‌شود به همین دلیل تحت هیچ شرایطی نباید ریسک کنید و تعمیر آن را به افراد ناشی بسپارید.

برای جلوگیری از مشکلاتی که برای آن تبعات زیادی باید پرداخت کنید لازم است از کارشناسان پین ورک، مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن برای رفع همه آن مشکلات متداولی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنید مشاوره و کمک بگیرید.

اینگونه خیال شما راحت است کار را به کاردان آن سپرده‌اید.! حال لازم است برای تعمیر قطعات تلویزیون ایکس ویژن در مواقع ضروری راهنمایی دقیق و اساسی در اختیار شما قرار بگیرد. پس ما آن‌ها را جمع‌آوری کرده‌ایم و در بخش بعد به شما ارائه خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون LCD-LEDایکس ویژن تهران

تعمیرکار تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

از مشکلات متداولی که ذکر شد مانند قطع صدا، تصویر، پخش رنگ، ایرادات بک لایت و مین برد و مشکلاتی از این قبیل شما متوجه حساسیت این موضوع شدید که باید برای عیب‌یابی و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن به متخصصان باتجربه و کاربلد مراجعه کنید.

در ادامه با تعمیراتی که برای مشکلات پیش آمده در تلویزیون شما انجام میشود، آشنا خواهید شد.

۱٫ تعمیر برد پاور

برای تعمیر برد پاور در تلویزیون‌های ایکس ویژن قسمتی به نام منبع تغذیه وجود دارد. برد پاور یا منبع تغذیه وظیفه اصلی آن توزیع ولتاژ مناسب به سایر بردها و قسمت‌های تلویزیون می‌باشد.

ولتاژ ۲۲۰ولت برق شهری وقتی وارد برد پاور تلویزیون می‌شود، پس از انجام مراحلی تبدیل به ولتاژ پایین‌تر که تلویزیون به آن احتیاج دارد می‌شود. همچنین به قسمت‌های مختلف مانند مین برد، برد تیکان و بک لایت ارسال می‌شود.

اگر اختلال درکار برد به وجود بیاید و ولتاژ خروجی بوجود نیاید عملا تلویزیون بدون استفاده می‌گردد. پس اگر شما با نشان‌هایی مانند خاموش شدن کامل تلویزیون، دیر روشن شدن تلویزیون یا خود به خود خاموش شدن تلویزیون روبرو شدید، حتما به دنبال تعمیر برد پاور تلویزیون خود بروید.

در این موارد برای تعمیر برد اصولا به شما پیشنهاد می‌شود قطعات فرسوده شده برد پاور را تعویض کنید.

 

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون LCD-LEDایکس ویژن تهران

۲٫ تعمیر بک لایت

بک لایت نوری در پشت صفحه تلویزیون‌های LED و LCD است. برای روشنایی بک لایت از لامپ‌های فلورسنت استفاده می‌شود.
وقتی لامپ فلورنست تلویزیون خراب می‌شود. معمولا یک خط تیره روی صفحه به صورت افقی ایجاد می‌شود و بعد از چند دقیقه کار کردن صفحه تلویزیون سیاه می‌شود.

نوعی دیگر از خرابی بک لایت تلویزیون LCD وجود دارد و آن به دلیل برد اینورتور تلویزیون LCD می‌باشد. – در مواردی نیزخرابی برد اینورتور باعث از کار افتادن بک لایت تلویزیون می‌شود.
پس وقتی شما اقدام به تعمیر بک لایت در تلویزیون ال‌سی‌دی ایکس ویژن می‌کنید در واقع باید برد اینورتور آن را نیز تعمیر کنید.

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون LCD-LEDایکس ویژن تهران

بک لایت تلویزیون‌های LED مجموعه‌ای از لامپ‌های ال‌ای‌دی می‌باشد که به صورت سری و موازی کنار هم قرار گرفته‌اند. انرژی لازم و ولت بک لایت تلویزیون ال‌ای‌دی مستقیم از برد پاور تامین می‌شود.

در بعضی موارد تلویزیون‌های LED ایکس ویژن در صورت خرابی بک لایت لازم است حتما برد پاور آن نیز تعمیر شود تا مشکل آن برطرف شود.
چون در راستای خرابی بک لایت LED تصویر تلویزیون سیاه خواهد شد و این دقیقا موردی مشابه خراب شدن برد پاور است.

۳٫ تعمیر مین برد

– مین برد تلویزیون ایکس ویژن دارای پردازشگر یا سی‌پی‌یو و چندین ورودی و خروجی می‌باشد. مانند خروجی صدا یا ورودی HDMI و USB و… که هر کدام از قطعات روی برد احتمال خرابی دارد مخصوصا سی‌پی‌یو که خوشبختانه در اکثر مین‌بردها قابل تعویض است.

مین برد به دلایل گوناگونی مانند نوسان برق، استفاده از کابل‌های غیر اورجینال و بی‌کیفیت HDMI و ضربه شدید مشکل‌دار می‌شود و عملکرد تلویزیون را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. پس در اسرع وقت باید برای تعمیر مین برد خود اقدام کنید.

مین برد اصلی‌ترین قطعه‌ای‌ست که در تلویزیون های ایکس ویژن به کار می‌رود. مین برد سیستم کنترل تلویزیون به حساب می‌آید و دربردارنده اطلاعات مهمی است.

تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژدر منزل

وظیفه آن نیز کنترل و مدیریت کردن قسمت‌های گوناگون تلویزیون مانند صدا، تصویر و … است. پس به دلیل کارایی مهم آن متوجه شدید که خرابی آن می‌تواند به صورتهای مختلفی خود را بروز دهد و کل عملکرد دستگاه را تحت‌الشعاع قرار دهد.

۴٫ تعمیر خرابی پنل تلویزیون

خرابی پنل تلویزیون اصولا به دلیل آب خوردگی و ضربه به وجود می‌آید.

در بعضی موارد نیز تلویزیون ایکس ویژن صدا دارد، اما تصویر ندارد که این مشکل هم می‌تواند از خرابی پنل تلویزیون باشد.

تا زمانی که پنل تلویزیون دچار شکستگی نشود می‌توانید به تعمیر آن امیدوار باشید، اما در صورت شکستگی راهی برای تعمیر وجود ندارد.
مثلا در صورت ایجاد آبخوردگی پنل تلویزیون می‌توانید با مراجعه به پین ورک، از تعمیرکار حرفه‌ای کمک بگیرید چون این متخصصان به راحتی می‌توانند دستگاه شما را در این مورد تعمیر کنند.

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون LCD-LEDایکس ویژن تهران

تعمیر پنل تلویزیون از تعویض آن هزینه کمتری برای ما دارد، اما چون تعمیر پنل آن دارای قواعد خاصی می‌باشد باعث می‌شود هر مورد تعمیراتی شرایط خاص خود را داشته باشد.
در واقع یک قاعده کلی برای تعمیر آن نمی‌توان بیان کرد به همین دلیل حتما باید به کارشناسان مراجعه کنید.

خدمات ایکس ویژن در تهران

عیب یابی و تعمیر تلویزیون LCD و LED 

الف: تعمیر تلویزیون‌ LCD ایکس ویژن

  • تلویزیون دیر روشن می‌شود

این مشکل مربوط به برد پاور تلویزیون ال‌سی‌دی شماست. باید قطعه فرسوده را تعویض کنید. تعمیرات برد پاور نیز در محل شما انجام می‌شود.

کافیست درخواست تعمیر تلویزیون خود را ثبت کنید.! در کمتر از ۱۵دقیقه، بهترین متخصص و تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن توسط کارشناسان پین ورک مشخص و به شما معرفی می‌گردد.

  • تلویزیون روشن می‌شود و روی چراغ پاور قفل می‌کند

این مشکل مربوط به برد پاور تلویزیون ال‌سی‌دی ایکس ویژن یا در مواردی از مین برد نیز می‌باشد. تعمیرات برد پاور که در منزل شما به راحتی انجام می‌گیرد.
این مورد می‌تواند بیشتر به نیم‌سوز شدن قطعات نیمه هادی باشد که باید آن‌ها را با وسایل تعمیراتی مخصوص بررسی کرد.

  • تلویزیون ال‌سی‌دی صدا دارد، اما تصویر ندارد

این مشکل احتمال زیاد از پنل تلویزیون است. اما در صورتی که پنل شما دچار مشکل نشده باشد با تعمیر برد تصویر به حالت اول برمی‌گردد.

  • تلویزیون خاموش می‌شود و چراغ جلوی تلویزیون چشمک می‌زند

این ایراد نیز اصولا مربوط به برد پاور تلویزیون است. تعمیرات برد پاور در منزل شما با ضمانت و همراه با قطعات اصلی انجام می‌شود.

کافیست با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰ تماس بگیرید تا درخواست تعمیر تلویزیون شما توسط کارشناسان پین ورک ثبت شود.! در کمتر از ۱۵دقیقه، بهترین متخصص و تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن به شما معرفی می‌گردد.

  • تلویزیون روی حالت استندبای مانده است

این مشکل بیشتر به دلیل فرسودگی قطعات پاور تلویزیون است. قطعات فرسوده باید با قطعات اورجینال تعویض شود. در مواردی مشکل از مین برد نیز می‌تواند باشد که تشخیص نهایی با تعمیرکاران خبره پین ورک می‌باشد.

ب: تعمیر تلویزیون LED ایکس ویژن

  • تلویزیون خاموش شده و روشن نمی‌شود

خرابی اصولا مربوط به برد پاور تلویزیون است که معمولا به در اثر نوسان برق به وجود می‌آید. با نوسان جریان برق امکان خربی مین برد نیز وجود دارد، اما اول باید برد پاور تعمیر شود تا بعد بتوانید مین برد را تست کنید.

  • تلویزیون دیر روشن می‌شود

این مشکل در تلویزیون‌های ال‌ای‌دی ایکس ویژن بیشتر مربوط به دلیل فرسودگی قطعات مین برد است. سعی کنید برای تعمیر آن زود اقدام کنید چون در بعضی موارد که دیر تعمیر می‌کنید اصلا برد قابل تعمیر نخواهد بود و باید تعویض شود.

  • تلویزیون خاموش و روشن می‌شود

این خرابی مربوط به مین برد تلویزیون است. تعمیرات آن در منزل شما انجام می‌گیرد. تعمیر مین برد در ال‌ای‌دی‌ها نیز با قطعات اصلی انجام می‌شود.

کافیست درخواست تعمیر تلویزیون خود را ثبت کنید.! در کمتر از ۱۵دقیقه، بهترین متخصص و تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن توسط کارشناسان پین ورک مشخص و به شما معرفی می‌گردد.

  • ورودی‌های تلویزیون کار نمی‌کند

این عیب مربوط به مین برد تلویزیون است. تعمیرات آن در منزل توسط تیم متخصص پین ورک انجام می‌شود. این مورد را در نظر داشته باشید که در اکثر موارد به دلیل خراب بودن دستگاه ورودی که به تلویزیون می‌زنید این عیب به وجود خواهد آمد.

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون LCD-LEDایکس ویژن تهران

  • صدای تلویزیون قطع است

این مشکل مربوط به مین برد تلویزیون است. تعمیرات مین برد تلویزیون ال‌ای‌دی نیز با ضمانت کامل در محل زندگی شما انجام می‌گیرد.

نگهداری صحیح از تلویزیون‌ ایکس ویژن

  • محل قرارگیری تلویزیون اهمیت زیادی دارد.

    در حقیقت محل آن باید دور از سرما یا گرمای خیلی زیاد باشد. در معرض نور مستقیم آفتاب نباشد و تا جایی که می‌شود نور کمتری به صفحه بتابد.

  • گیرنده تلویزیون نباید در معرض رطوبت باشد پس حتما آن را از دستگاه‌های حرارتی، رادیاتورها دور کنید.

  • دقت کنید سوراخ تهویه پشت تلویزیون چیزی جلوی آن را نگرفته باشد و باز باشد چون به وسیله آن تبادل حرارتی و خنک شدن تلویزیون انجام می‌گیرد.

  • اگر تلویزیون شما داخل محدوده‌ای پوشیده مثل دکور یا دیوار قرار دارد. اطراف گیرنده باید خالی باشد تا گردش هوا به خوبی صورت گیرد.

  • از استحکام میز تلویزیون خود اطمینان حاصل کنید چون در صورت ناهماهنگی و عدم تعادل تلویزیون سقوط خواهد کرد.

  • هرگز تلویزیون را در محلی که نزدیک در و پنجره می‌باشد و در معرض جریان هوا قرار دارد، قرار ندهید.

  • با پارچه خیس روی تلویزیون را تمیز نکنید. زیرا در تلویزیون مخصوصا کنار آن الکتریسیته ساکن وجود دارد.

  • این تلویزیون‌ها چون ظرافت زیادی دارند سعی کنید از وارد کردن هرگونه ضربه به آن‌ها جلوگیری کنید.

  • نگهداری دقیق و درست از تلویزیون مصرف آن را کاهش می‌دهد در نیجه بهتر و قوی‌تر عمل می‌کند.

  • حتما برای تلویزیون خود از محافظ استفاده کنید چون با توجه به وضع نوسانات برق مواظبت از تلویزیون‌های گران‌قیمتتان بسیار مهم است.

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون LCD-LEDایکس ویژن تهران

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تهران

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل شما

از خدمات حرفه‌ای که در بخش‌های قبل نیز به آن اشاره کوچکی کردیم، ارائه خدمات تعمیرات پین ورک در محل مورد نظر شماست.
پس با بروز کوچکترین مشکلی دیگر نیاز نیست دستگاه را حمل کنید. بلکه تعمیرکار به محل شما خواهد آمد.

کافیست درخواست تعمیر تلویزیون خود را ثبت کنید.! در کمتر از ۱۵دقیقه، بهترین متخصص و تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن توسط کارشناسان پین ورک مشخص و به شما معرفی می‌گردد.

بنابراین دیگر دیگر لازم نیست نگران حمل و نقل تلویزیون ایکس ویژن خود برای تعمیر باشید. زیرا اصولا بیشترین ترس شما، ترس از آسیب‌های احتمالی در مسیر تعمیرگاه است.

به این موضوع فکر کنید که عیب یابی و تعمیرات تلویزیون شما دقیقا توسط تعمیرکار حرفه‌ای و باتجربه پین ورک جلوی چشم خودتان و در اسرع وقت انجام می‌شود.

مزیت دیگر تعمیر تلویزیون در محل، صرفه جویی و جلوگیری از هدررفت زمان است، زیرا هزینه رفت و آمد یا مشکل ماندن در ترافیک و… را نیز نخواهید داشت.
اصلا نگران وسایل نباشید زیرا تکنسین‌های پین ورک تمام وسایل مورد نیاز و قطعات اصلی را همراه خود می‌آورند تا در صورت نیاز تعویض کنند.

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل

 

پین ورک خدمات تعمیر تلویزیون را در تمامی مناطق ۲۲ گانه تهران ارائه می­‌دهد که شامل:

  • نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون در مرکز تهران

میدان ولیعصر، کریم خان، انقلاب، حسن آباد، فاطمی، امیرآباد، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، گیشا، شهرآرا و…

  • نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون در شمال تهران

نمایندگی تعمیر تلویزیون LCD-LEDایکس ویژن تهران

فرشته، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، اقدسیه، قیطریه، پاسداران، اندرزگو، داراباد، آجودانیه، بلوار ارتش، محمودیه، زعفرانیه، ولنجک، تجریش، ظفر، میرداماد، شهرک غرب، سعادت آباد و…

  • نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون در غرب تهران

آریاشهر، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، بلوار فردوس، پونک، جنت آباد، ستاری، اکباتان، دهکده المپیک، دریاچه چیتگر، تهرانسر، شهرک آزادی و

  • نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون در شرق تهران

تهرانپارس ، نارمک ، رسالت ، سید خندان ، فرجام ، نیرو هوایی ، امامت ، پیروزی ، حکیمیه ، لواسانات و …

  • نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون در جنوب تهران

آزادی ، جمهوری ، نازی آباد ، بهارستان ،  یاخچی آباد ، حافظ ، امام خمینی ، شهرک ولیعصر، وحدت اسلامی، قزوین و …

هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

بحث هزینه همیشه از مهم‌ترین و اصلی‌ترین موضوعاتی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. توصیه پین ورک به شما این است که سعی کنید مراکزی را برای تعمیر انتخاب کنید که هزینه‌های معقول و منطقی دارند تا در نهایت با چالش هزینه تعمیرات روبرو نشوید.

آیا شما می‌دانید چه مواردی روی قیمت تعمیرات تلویزیون تاثیر زیادی خواهد داشت؟
قطعا حدس می‌زنید که اولین مورد آن مدت زمانی‌ است که تعمیرکار صرف عیب‌یابی، تعمیر یا تعویض قطعه می‌نماید.

همچنین نوع مشکل تلویزیون، قیمت قطعات، هزینه ایاب و ذهاب و… از دیگر موارد بسیار تاثیرگذار در هزینه تعمیر تلویزیون محسوب می‌شود.

نرخ تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در پین ورک طبق اعلام رسمی اتحادیه تعمیر لوازم خانگی تعیین شده و کاملا شفاف و مشخص، قبل از اعزام تعمیرکار تلویزیون به محل مورد نظر شما؛ اعلام می‌گردد.

برای اینکه اطلاعات دقیق و صحیحی به شما داده شود، بهترین راه تماس با شماره ۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵ و دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان پین ورک است.
در این صورت کارشناسان با پرسیدن سوالاتی ساده درباره علائم خرابی و مشکلات تلویزیون شما، مشکل اصلی تلویزیون را تشخیص داده و نسبت به تعمیر آن اقدام خواهند کرد.

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون LCD-LEDایکس ویژن تهران

 

اما دومین روشی که به شما توصیه می‌شود، مراجعه به وبسایت پین ورک و بخش تعمیر تلویزیون است.

هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن توسط مرکز تخصصی و حرفه‌ای پین ورک آورده شده است. دقت داشته باشید این قیمت‌ها با توجه به نوسانات بازار فعلی ۲۰ تا ۳۰ درصد نوسان خواهد داشت.

با انتخاب مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، یعنی پین ورک می‌توانید مطمئن باشید بهترین و قابل اعتماد‌ترین گزینه را انتخاب کرده‌اید.

کافیست درخواست تعمیر تلویزیون خود را ثبت کنید.! زیر ۱۵ دقیقه، پین ورک به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون، یک متخصص تعمیر تلویزیون مشخص و به شما معرفی می‌کند. بعد از تاییدتان، تعمیرکار در سریع ترین زمان در محل شما حاضر است.

تعمیرات تلویزیون از برندهای مختلف 

باید این نوید را به شما بدهیم پین ورک تعمیرات تلویزیون اکثر برندها را با قیمتی مناسب و کیفیت بالا انجام می‌دهد.

تنها کافیست وارد صفحه تعمیرات تلویزیون پین ورک شده و  برند تلویزیون خود را در صفحه خدمات وارد کنید و در نهایت سفارش خود را ثبت کنید.

برندهای تحت پوشش تعمیرات تلویزیون پین ورک عبارتند از:

  • تعمیر تلویزیون سامسونگ

  • تعمیر تلویزیون ال‌جی

  • تعمیر تلویزیون پاناسونیک

  • تعمیر تلویزیون سونی

  • تعمیر تلویزیون اسنوا

  • و تعمیر سایر برندهای معتبر بازار

چرا باید به پین ورک اعتماد کنیم؟

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون LCD-LEDایکس ویژن تهران

اعتماد کردن اصلا کار راحت و آسانی نیست.! آن هم در جامعه امروزی که افراد کلاه‌بردار و حقه‌باز زیادی وجود دارند.

اما شما به پین ورک می‌توانید اعتماد کامل کنید، زیرا تیم پین ورک برای بدست آوردن این اعتماد و کیفیت بالا تلاش‌های فراوانی کرده است.

یکی از خدمات اصلی مجموعه پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن است که کیفیت و کارایی خدمات آن زبانزد همه شده است. دلایل اصلی این موفقیت شامل موارد زیر است:

  • به کارگیری نیروی متخصص قابل اعتماد و کاربلد

    در حقیقت سابقه و مدارک آن‌ها توسط پین ورک بررسی می‌شود، مصاحبه می‌شوند در نهایت مجوز برای ارائه خدمات صادر می‌شود. پس صلاحیت آن‌ها تایید شده است.

  • پین ورک دارای کادری قوی و آموزش دیده است

    که در زمینه تخصصی انواع تلویزیون تجربه و پشتکار خوبی دارند. در پایان هر کار تعمیراتی نیز با امتیازدهی مشتریان کیفیت وکمیت کار به درستی بررسی می‌شود.

  • پین ورک در پایان کار با ارائه فاکتور حتی ریزترین هزینه‌ها را نیز که در نظر گرفته به شما ارائه می‌دهد. این موضوع جلوی کوچکترین مشکلات احتمالی را می‌گیرد.

  • مهم‌ترین و جذاب‌ترین برتری پین ورک، سهولت در ثبت سفارش اولیه در سایت آن است که بسیار روان و آسان صورت می‌گیرد.

  • پشتیبانی ۲۴ساعته پین ورک از مزیت‌های بزرگ آن است چون شما تا دسترسی به متخصص و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خود می‌توانید راهنمایی بی‌عیب و نقصی از آن‌ها بگیرید.

 

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *