تعمیر تلویزیون، ال ای دی، ال سی دی  ایکس وِیژن در منزل

تعمیر تلویزیون در باغ فیض
دسامبر 30, 2020
تعمیر آبخوردگی پلاسمای پاناسونک در منزل
تعمیر تلویزیون بدون گارانتی ایکس ویژن
فوریه 21, 2021

تعمیر تلویزیون، ال ای دی، ال سی دی  ایکس وِیژن در منزل

تعمیر تلویزیون، ال ای دی، ال سی دی  ایکس وِیژن در منزل

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

در قرن ۲۱ استفاده از از دنیای دیجیتال  از بزرگترین قسمت های زندگی هر انسان امروزی است.تلویزیون ها نیز در این دنیای امروزی حرف های زیادی برای گفتن دارند .اکثر خانواده ها و حتی جوانان روزانه ساعات فراقت خود را پای تلویزیون ها میگذرانند و برنامه های سرگرم کننده و حتی آموزشی این روزها از رسانه های تلویزیونی پخش میشوند.همینطور با پیشرفت علم تلویزیون ها دیگر به انواع مرور گرها و شبکه های اینترنتی نیز وصل می شوند و افراد می توانند انواع فیلم ها و برنامه هارا به صورت آنلاین تماشا کنند.

به همین علت اگر تلویزیون شما خراب شود ممکن است بسیار ناراحت کننده باشد و همینطور ممکن است شما متحمل هزینه های زیادی شوید. در این مقاله قصد داریم انواع خرابی های تلوزیون در مدل های ال ای دی ال سی دی و پلاسما را توضیح دهیم که شما میتوانید با تماس گرفتن با تعمیرگاه های مجاز و  تخصصی در منزل و کمک گرفتن از تعمیرکاران مجرب به راحتی و با هزینه های بسیار کمتر آنها را تعمیرکنید.

خرابی های رایج تلویزیون

دستگاه هایی که امروزه در بازار وجود دارد ممکن است به علت اتفاقاتی مثل ضربه خوردن به علت بی احتیاطی. صدمه دیدن در اسباب کشی ها،اتصالات و نوسانات برق، فرسودگی قطعات ، آب خوردگی ها و اتفاقات دیگر ممکن است دچار آسیب ها و خرابی های مختلفی شود.که در این مقاله به چند نوع آنها اشاره می شود.

ویروسی شدن تلویزیون :

تمامی دستگاه های دیجیتال مثل  لپ تاپ ها  و گوشی های تلفن همراه و همینطور تلویزیون های ال ای دی ،ال سی دی  ، پلاسما ممکن است به علت های مختلفی دچار ویروس شوند که در ادامه مقاله به چندین راهکار برای فهم و از بین بردن آنها اشاره میشود.

روش های تشخیص ویروس تلویزیون

نشانه های مختلفی وجود دارد برای آنکه پی ببرید دستگاه شما مبتلا به ویروس شده است یا خیر.یکی از این نشانه ها این است که صفحه نمایش شما به طور ناگهانی خاموش می شود. نشانه دیگر این است که ممکن است سرعت دستگاه در هنگام کار کردن پایین بیاید مثل زمانی که می خواهید شبکه را عوض کنید.

برای اینکه بتوانید پی ببرید که آیا دستگاهتان ویروسی شده است یا خیر میتوانید به قسمت منو ی تلوزیون بروید و از طریق اسکن کردن دستگاه متوجه این موضوع بشوید.

و یا میتوانید به نمایندگی های مجاز در منزل تماس بگیرید تا همکاران ما با بررسی دستگاه شما به این موضوع پی ببرند و در صورت نیاز دستگاه شما را به آنتی ویروس ها مجهز کنند.

آیا میدانید علل انتقال این ویروس ها چه میتواند باشد ؟ در ادامه به این مطلب بسیار مهم پرداخته میشود.

یکی از اصلی ترین این علت ها نصب کردن یک دستگاه جانبی مثل هارد مبتلا به ویروس و یا فلش مموری های ویروسی است.علت دیگر این است که تلویزیون های دیجیتال امروزه میتوانند به اینترنت و انواع مرورگرها متصل شوند که همین امر موجب ویروسی شدن دستگاه میشود.

چگونگی از بین بردن ویروس ها :

روش های متعددی برای از بین بردن ویروس ها وجود دارد مانند نصب آنتی ویروس های مختلف و روش های دیگر که میتوانید با تماس با نمایندگی های معتبر در منزل از نمایندگان و تعمیرکاران درخواست کنید تا مشکل پیش آمده را برای شما برطرف کنند.

پرش تصویر در تلویزیون :

گاهی اوقات تصویرتلوزیون شما ممکن است دچار پرش شود..در ادامه مقاله  به عواملی که موجب به وجود آمدن پرش در  تصویر تلویزیون شما می شود.

خرابی مین بورد تلوزیون : مین بورد یا برد اصلی تلویزیون از اصلی ترین قسمت های هر دستگاه تلویزیونی است و وظیفه آن کنترل سیستم تلویزیون است.و هم چنین به بقیه بخش های تلویزیون نیز دستور کارشان را میگوید و کنترل میکند.مین برد اجزای مختلفی دارد که اگر هر کدام از آنها دچار خرابی یا مشکل شود میتواند موجب به وجود آمدن لرزش و پرش در تصویر دستگاه شود.

خرابی لامپ های تصویر:در نمایش دادن تصویر لامپ ها نقش مهمی دارند.آنها به صفحه نمایشگر روشنایی میدهند و از کار افتادن آن میتواند موجب قطع و وصل شدن تصویر و از بین رفتن تصویر شود.از دلایلی که ممکن است موجب سوختن و خراب شدن لامپ تصویر شود بیش از حد روشن ماندن تلویزیون است چون گرما و حرارت زیادی تولید میشود و به لامپ که جز قطعات حساس دستگاه است آسیب وارد میکند.برای تعویض لامپ تصویر میتوانید با تعمیرکاران با سابقه در منزل تماس حاصل نمایید تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و به راحتی این قطعه را تعویض کنید.

ضعیف شدن پنل تلویزیون:یکی از عوامل مهم پرش تصویر در تلویزیون ممکن است خراب شدن پنل باشد. پنل از مهم ترین و اصلی ترین قطعات تلویزیون است پنل ها همان لایه های بیرونی و پوشاننده صفحه نمایشگر شماست و قیمت آن بسیار بالاست .و اگر در ال ای دی و یا ال سی دی شما پنل خراب شده باشد و یا سوخته باشد میتواند هزینه زیادی داشته باشد.در

مشکل در پاور تلویزیون:انرژی الکتریکی دستگاه تلویزیون را پاور یا همان منبع تغذیه تولید میکند.ایراد در پاور و یا قسمت هایی از آن  میتواند باعث پریدن تلویزیون و یا حتی خاموش شدن آن شود. تکنسین­ها و تعمیرکاران  مجرب در منزل میتوانند تعمیر این قطعه را به راحتی و کمترین هزینه انجام دهند.

غیر عادی شدن رنگ :

از جمله خرابی های دیگری که میتوان در تلویزیون های امروزی به آنها اشاره کرد  اضافه شدن یک رنگ اضافی به تلویزیون است اگر دستگاه شما دچار این مشکل شد به این معنی است که پنل تلویزیون که در تیترهای قبلی توضیحات آن داده شد باید تعویض گردد و به شکل دیگری قابل تعمیر نیست به همین علت به شما توصیه می شود با تعمیرکاران با سابقه و یا تعمیرگاه های منزل تماس حاصل نمایید تا با کمترین هزینه این قطعه را برای شما تعویض یا تعمیر کنند.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون

یکی از مشکلاتی که ممکن است در تلویزیون های امروزی از جمله ال سی دی ها ،ال ای دی ها و پلاسما ها به وجود بیاید خاموشی ناگهانی تلوزیون است که میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که به دو مورد از مهم ترین آنها در زیر اشاره می شود.

نوسانات برق :تلویزیون ها امروزه با ولتاژ های بسیار  کمی کار میکنند و اگر دستگاه شما به محافظ های برق یا همان ترانس ها وصل نباشد ممکن است نوسانات برق موجب خاموش شدن آن شود.

خرابی مین برد تلویزیون مین برد ها از قطعات اصلی تلویزیون ها هستند و به سایر قطعات و اجزای تلویزیون دستور میدهند .اگر مین بورد خراب شود ممکن است دستگاه شما  به طور ناگهانی خاموش شود .

 

فرسودگی قطعات مین برد :اگر هر کدام از قطعات دستگاه شما  فرسوده شود نیز میتواند موجب به وجود آمدن این اتفاق شود.برای اینکه قطعات مین برد شما دچار فرسودگی نشود بهتر است زمانی که از دستگاه استفاده نمی کنید آن را خاموش کنید زیرا اگر از تلویزوین زیاد استفاده شود و ساعات طولانی روشن بماند این اتفاق برای دستگاه شما رخ میدهد.

خدمات تعمیرگاه تخصصی تلویزیون فدک در منزل

تعمیرگاه تخصصی فدک در منزل با به همراه داشتن کارشناسان و تعمیرکاران مجرب حرفه ای و متخصص میتواند تعمیر تلویزیون های شما را در محل و در منزل زیر نظر خودتان انجام دهد. این کار علاوه بر صرفه جویی وقت و هزینه شما باعث میشود تلویزیون شما به بهترین نحو تعمیر شود. این تعمیرات تحت نظر اتحادیه و با ارايه ضمانت کیفی برای شما عزیزان انجام می شود.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *