تعمیر تلویزیون در باغ فیض

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهرانپارس
دسامبر 21, 2020
تعمیر تلویزیون، ال ای دی، ال سی دی  ایکس وِیژن در منزل
ژانویه 16, 2021

تعمیر تلویزیون در باغ فیض

شرکت تعمیرات تلویزیون ابکس ویژن فدک در باغ فیض

در زمان حال با پیشرفت تکنولوژی و فناوری به کار رفته در تلویزیون ابکس ویژن ها این دستگاه های جذاب و هیجان انگیز  به صفحاتی  صاف وباریک با کیفیت بالا تبدیل شدند و لذت تماشای تلویزیون ابکس ویژن را برای ما چند برابر کردند .جدیدترین مدلهای تلویزیون ابکس ویژن  که دارای کیفیت بالا و همچنین صفحات صاف هستند میتوان به ال سی دی ها و ال ای دی ها تلویزیون ابکس ویژن های پلاسما اشاره کرد که به سرعت  این تلویزیون ابکس ویژن ها جایگزین تلویزیون ابکس ویژن‌های کاتدی در منازل ما شدند. اما به دلیل اینکه در تلویزیون ابکس ویژن های جدید و هوشمند قطعات بیشتری با ظرافت بیشتری در ساخت آن استفاده شده است . احتمال خرابی در آن نسبت به تلویزیون ابکس ویژن های قدیمی به مراتب افزایش یافته است  و باید نهایت مراقبت را برای پیشگیری از خراب شدن این دستگاه هیجان انگیز به عمل آوریم .اگرچه یکسری از خرابی ها هم در تلویزیون ابکس ویژن های قدیمی هم تلویزیون ابکس ویژن های جدید به وجود می آیند و اصلا ربطی به مدل و برند( سونی، سامسونگ، ال جی ،پاناسونیک ،ایکس ویژن و دیگربرندها) تلویزیون ابکس ویژن ندارد ،که در ادامه به برخی از آنها اشاره می نماییم. هنگامی که تلویزیون ابکس ویژن شما دچار  خرابی و مشکلات احتمالی شد، شما می توانید با مشاورین شرکت تعمیرات تلویزیون ابکس ویژن فدک در باغ فیض تماس حاصل نمایید و دستگاه  تلویزیون ابکس ویژن خود را به صورت دقیق و مطمئن  عیب یابی نمایید و نسبت به تعمیر آن اقدامات لازم را توسط تکنسین های خبره تعمیرگاه  فدک در باغ فیض به عمل آورید و در کوتاهترین زمان تلویزیون ابکس ویژن خود را به بهترین حالت ممکن در محل زندگی خود تعمیر نمایید. در این مقاله قصد داریم به عمده ی مشکلات ممکن در انواع تلویزیون ابکس ویژن ها بپردازیم.

علت خرابی تلویزیون ابکس ویژن ها در انواع برند ها ( سونی، سامسونگ، ال جی، پاناسونیک، ایکس ویژن و…)و مدل ها

همانطور که می دانید تلویزیون ابکس ویژن ها هم مانند دیگر وسایل الکترونیکی دچار مشکلات فراوانی از جمله مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری و مشکلات خرابی قطعات و آسیب دیدگی آنها میشود. گاهی این مشکلات باعث به وجود آمدن خسارات جبران ناپذیر و زیانبار زیادی در  این وسیله می شود. پس بهتر است نشانه های این خرابی ها را بدانیم و نسبت به تعمیر آن در زمان مناسب اقدام نماییم.

 دلیل آب خوردگی تلویزیون ابکس ویژن این چیست ؟

یکی از رایج ترین  مشکلاتی  که در تعمیرگاه ها یافت میشود مشکل آب خوردگی تلویزیون ابکس ویژن می باشد. که در صورت تعمیر نشدن  یا درست  تعمیر نشدن آن تلویزیون ابکس ویژن با مشکل جدی مواجه شده و دیگر روشن  نخواهد شد. دلیلی که تلویزیون ابکس ویژن را دچار این مشکل می کند ،ورود مایعاتی مانند شیشه شورها به داخل پنل تلویزیون ابکس ویژن است و دلیل دیگر ان ریختن ناگهانی آب روی صفحه ی تلویزیون ابکس ویژن و همچنین قرار دادن تلویزیون ابکس ویژن در جاهای مرطوب خانه مانند  نزدیک آشپزخانه و حمام است. در هنگامی که برای تمیز کردن تلویزیون ابکس ویژن شیشه شور را مستقیم و بدون  فاصله لازم به صفحه نمایش تلویزیون ابکس ویژن اسپری کنید  ، می‌تواند وارد مدارهای داخلی  دستگاه  شود و باعث ایجاد جرقه شود و با سولفاته شدن مدار ها باعث سوختگی آنها شود. به منظور از جلوگیری از این مشکل بهتر است که تلویزیون ابکس ویژن را به وسیله دستمالی نرم و کمی نمدار خاک زدایی کنید .همچنین  بهتر است که تلویزیون ابکس ویژن را در مکان هایی قرار دهید که رطوبت هوا در آنجا کمتر است. هنگامی که مشکل آب خوردگی برای شما پیش  آمد ،تلویزیون ابکس ویژن را سریعاً از برق قطع کرده به مدت ۴۸ ساعت روشن  نکنید و آنرا  را در محلی قرار دهید که رفت و آمد هوا در آنجا بیشترباشد. اما اگر بعد از ۴۸ ساعت تلویزیون ابکس ویژن را روشن کرده اید و متوجه مشکلاتی در تلویزیون ابکس ویژن خود شدید سریعاً تلویزیون ابکس ویژن را خاموش کرده و با تعمیرگاه مورد نظر خود تماس حاصل نمایید .شما می توانید برای تعمیر مشکلات تلویزیون ابکس ویژن خود،از جمله آب خوردگی تلویزیون ابکس ویژن  در محل زندگی از تعمیرگاه تخصصی فدک در باغ فیض  که دارای  تکنسین های بسیار حرفه ای می باشد ، کمک لازم را جهت تعمیر تلویزیون ابکس ویژن  حاصل نمایید.

همین طور که متوجه شده اید مشکل آبخوردگی تلویزیون ابکس ویژن ،ربطی به  برند( سونی، سامسونگ، ال جی ،پاناسونیک ،ایکس ویژن و دیگربرندها)و مدل تلویزیون ابکس ویژن(سی ارتی،ال سی دی،ال ای دی و…) ندارد و ممکن است در همه مدل ها همه برندها به وجود بیاید و یک مشکل عمومی است.

دلیل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ابکس ویژن چیست؟

شاید برایتان پیش آمده باشد که زمانی که مشغول تماشای تلویزیون ابکس ویژن بودید تلویزیون ابکس ویژنتان به صورت ناگهانی خاموش شده باشد.

این اتفاق یکی از اتفاقات رایج  در مدل ها و سری های مختلف تلویزیون ابکس ویژن می باشد و دلایلی متعددی همچون خرابی مین برد و فرسودگی قطعات مین برد که دلیل فرسودگی آن استفاده زیاد از تلویزیون ابکس ویژن می باشد و همچنین استفاده از کابل رابط نامرغوب که باعث اتصالی دستگاه می شود و علاوه بر این اتصال فلش مموری ویروسی به دستگاه تلویزیون ابکس ویژن موجب ویروسی شدن تلویزیون ابکس ویژن و خاموش شدن ناگهانی میشودو علاوه بر اینها نوسانات  برق دارد . برای رفع این مشکل ابتدا باید دستگاه تلویزیون ابکس ویژن را به صورت دقیق و درست عیب یابی شود و با شناخت قطعه آسیب دیده توسط تعمیرکاران مطمئن تامین شود. بهتر است عیب یابی تلویزیون ابکس ویژن در منزل و با نظارت خود شما انجام گردد.از این رو برای عیب یابی دستگاه تلویزیون ابکس ویژن خود منزل می توانید از تکنسین های حرفه ای فدک در باغ فیض استفاده نمایید. فقط کافیست با مشاورین فدک تماسی مبنی بر  اعلام خرابی تلویزیون ابکس ویژن برقرار نمایید.

دلیل قطع شدن صدا و تصویر در تلویزیون ابکس ویژن چیست؟

هنگامی که تصویر تلویزیون ابکس ویژن شما هر برندی که باشد  مانند سونی، سامسونگ، ال جی ،پاناسونیک ،ایکس ویژن و دیگربرندها قطع میشود، در حالی که صدا دارد یک خرابی شایع در تلویزیون ابکس ویژنهای هوشمند به حساب می‌رود .البته بهتر است این را بدانید در اکثرمواقع قطع شدن تصویر به علت این است که ،حالت صرفه جویی انرژی در تلویزیون ابکس ویژن فعال شده است .اما اگر علت  قطع شدن تصویر این نباشد به احتمال زیاد  تلویزیون ابکس ویژن دارای مشکلات سخت افزاری شده است و به احتمال زیاد مشکل سخت افزاری از  بک لایت تلویزیون ابکس ویژن می باشد و در این صورت باید بک لایت  توسط تکنسین های مربوطه تعمیر یا تعویض  گردد. اما اگر تلویزیون ابکس ویژن شما  تصویر دارد ولی صدای آن قطع شده ،ممکن است این مشکل از مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری باشد .در صورتی که مشکل نرم افزاری باعث قطع صدا شده باشد بهتر است وارد تنظیمات شویم و موارد صدا را در تنظیمات خود چک کنیم اما اگر مشکلات سخت افزاری باعث به وجود آمدن این مشکل شده باشد ،ممکن است ایراد از مین برد یا از کابل رابط نامرغوب و یا خرابی بلندگوهای داخلی و خارجی به وجود آمده باشد.و بهتر است برای تعمیر آن از تعمیرکارانی که تجربه کافی و لازم را جهت تعمیر این نوع خرابی دارند کمک لازم را به عمل آورید.

خدمات شرکت تعمیرات  مجاز و تخصصی تلویزیون ابکس ویژن فدک در باغ فیض

هنگامی که در تلویزیون ابکس ویژن خود درهر برندی که باشد مانند سونی، سامسونگ، ال جی ،پاناسونیک ،ایکس ویژن و دیگربرندها متوجه خرابی و مشکلاتی شده‌اید  بهتر است تلویزیون ابکس ویژن خود را به دست تعمیرکاران ماهر و با تجربه  که به آنها اعتماد کافی و لازم را دارید بسپارید .شرکت تعمیرات تلویزیون ابکس ویژن فدک در باغ فیض با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات تعمیرگاهی از معتبرترین برندهای روز دنیا ،به میزان گسترده ای از تجربه و دانش دست پیدا کرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از تکنسین های ماهر خود به بهترین نحو ممکن دستگاه تلویزیون ابکس ویژن شما را  در محل زندگی شما  در کمترین زمان و با بهترین کیفیت تعمیر نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *