نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شیخ بهایی | ۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن سید خندان | ۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵
اکتبر 28, 2019
نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن کامرانیه | ۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵
اکتبر 31, 2019

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شیخ بهایی | ۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شیخ بهایی

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شیخ بهایی

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شیخ بهایی

 

تعادل مطلوب از شرکت تا شرکت متفاوت خواهد بود. می توان فرض کرد که نوآوری‌های برگرفته ازاز تکنولوژی‌های نمایی فقط درمنطقه تبدیلی.

در حقیقت، نوآوری نمایی می‌تواند در هر سه منطقه بلند پروازی رخ دهد. نویسنده و استادکلایتون کریستنسن

تعميرات مجاز تلويزيون پلاسما ايکس ويژن شیخ بهایی

که تکنولوژی‌های آشوبگر واقعا در ابتدا برای بهبود محصولات و فرآیندهای موجود مستقرمی‌شوند –

یعنی، آن‌هایی که در هسته و نواحی مجاور مجاور آن قرار دارند. فقط بعد از آن این تکنولوژی‌ها، تور را می‌یابند.

کاربردهای فضای خالی جدید. برای دنبال کردن “غیرقابل شناخت”.

سرمایه‌گذاری نوآوری اختصاص‌داده‌شده به اکتشافممکن است به طور گسترده به عنوان “قابل شناخت” شناخته شوند، چه در مرکز، مجاور، و چه در نظر گرفته شوند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شیخ بهایی

بازگشت تحول آمیز، سرمایه‌گذاری نمایی
تا حد زیادی بر احتمالات و چشم‌انداز کار تمرکز می‌کنند.

نمايندگي تعميرات ال اي دي ايکس ويژن شیخ بهایی

 

 

با این وجودپتانسیل کامل این فن‌آوری برای چندین سال آشکار نخواهد شد، توانایی‌ها و کاربردهای مربوطه احتمالا امروز ظهور خواهند کرد.

اگر سه سال صبر کنید تا به طور جدی فکر کنید،در مورد آن‌ها، اولین بازده غیر تصادفی شما می‌تواند باشدسه تا پنج سال بعد از آن.

 

به دلیل نمایینیروها با سرعت غیر معمول و غیر خطی توسعه می‌یابند.هر چه بیشتر صبر کنید تا به بررسی آن‌ها بپردازید،شرکت شما ممکن است عقب بیفتد.

همانطور که در حال برنامه‌ریزی برای سفر نوآوری پیش رو هستید،

یک رویکرد چرخه عمر را در نظر بگیرید که شامل مراحل زیر است:

احساس و تحقیق. به عنوان اولین گام، شروع به ساختن فرضیه‌ها براساس حسی وپژوهش.

تعميرات تلويزيون يکس ويژن در منزل شیخ بهایی

یک نیروی نمایی را شناسایی کنید وفرض کنید که تاثیر آن بر روی محصولات شما،

روش‌های تولید و محیط رقابتی شما را در مراحل اولیه و میانی معرفی می‌کند.

پس پژوهش پیرامون این فرضیه را انجام دهید،

استفاده از آستانه ها یا سطوح راه‌انداز برای افزایش یا افزایشکاهش فعالیت و سرمایه‌گذاری در طول زمان.

آنمهم است که توجه کنیم که سنجش و پژوهشنیستند – آن‌ها گام‌های اولیه در چه چیزی هستند

یک تلاش دیگر برای تعیین پتانسیل یک نیروی  برای کسب‌وکار شما خواهد بود
اکتشاف و آزمایش. حداقلیک نکته، تحقیق شما به یک آستانه می‌رسد

که شما می‌توانید شروع به بررسی وضعیت “وضعیت” کنید به این نگاه کنید که چطور دیگران در صنعت شمادر حال نزدیک شدن یا حتی بهره‌برداری از این نیروها هستند.

در این مرحله، نشان دادن بهتر از گفتن است. سعی کنید ۱۰ یا چند نمونه از آنچه دیگران باانجام می‌دهند را جمع‌آوری کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *